کد خبر: ۲۷۸۵۲۵
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۷ - ۲۸ فروردين ۱۴۰۰ - 2021April 17
با توجه به این که افراد ماسک بر چهره داشتند، شناسایی آنان برای همکاران ما ممکن نشده اما نامشان در فهرست ارسالی از سوی شهرداری قرار دارد

شفاآنلاین>سلامت> مسئولان آبادانی برای تزریق واکسن خود را پاکبان جا زدند! این خبری بود که روز گذشته در فضای مجازی حاشیه ساز شد. رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان با اعلام این مطلب افزود: تعدادی از مدیران شهرداری و اعضای شورای شهر آبادان اسم خود را داخل لیست پاکبانان وارد کرده و واکسن‎ زده‎اند. نام این افراد را اعلام خواهیم کرد.

به گزارش شفاآنلاین: او گفت:  با توجه به این که پاکبانان یکی از اولویت‌های تزریق بودند و طبق فهرستی که روزانه از سوی مدیران شهرداری آبادان به مرکز بهداشت ارسال شده، متاسفانه در این میان تعدادی از مدیران شهرداری و اعضای شورای شهر واکسن را دریافت کرده اند.

دکتر سلمان زاده ادامه داد: با توجه به این که افراد ماسک بر چهره داشتند، شناسایی آنان برای همکاران ما ممکن نشده اما نامشان در فهرست ارسالی از سوی شهرداری قرار دارد. بعد از اعلام این خبر ،کاربران زیادی در فضای مجازی به آن واکنش نشان دادند.

یکی از مجریان شبکه سلامت هم روز گذشته در برنامه ای گفت: واقعا شما خجالت نکشیدید که دست به چنین کاری زدید؟ امیدواریم که بعد از برکناری، مسئولیت جدید به این افراد داده نشود.

همزمان یک وکیل دادگستری در توئیتی نوشت: ماجرای واکسن پاکبانان آبادان یک کلاهبرداری واضح است؛ دادستان محترم آبادان، دادستان محترم کل کشور، وزارت بهداشت وشورای شهر وشهرداری آبادان دراین موضوع، هم برای برخورد بامتخلفان وهم شفاف کردن ابعاد مسئله دارای مسئولیت‌های مشخصی هستند که باید به آن عمل کنند. بعد از این ماجرای خبرساز،  شهردار آبادان در اظهاراتی ویدئویی گفت: خود پاکبانان خواستند که من واکسن بزنم.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: