کد خبر: ۲۷۸۲۰
تاریخ انتشار: ۱۷:۱۶ - ۲۱ تير ۱۳۹۳ - 2014July 12
شفا آنلاين-«حبیب محبیان با نام مستعار حبیب، چهارشنبه در جاده ماسوله دستگیر شد.» این خبری است که دهان به دهان میچرخد اما هنوز هیچ مقام رسمی آن را تأیید یا تکذیب نکرده است.
به گزارش شفا آنلاين،این خبر را برای نخستین بار سایتی خبری محلی منتشر کرد و نوشت: «خواننده معروف لسآنجلسی در هنگام ساخت ویدئوکلیپ دستگیر شد.» این سایت همچنین خبر داده بود که حبیب به همراه تمامی عوامل ساخت ویدئوکلیپ، توسط نیروی انتظامی دستگیر و تحویل مقامات قضایی شد. خبر دستگیری حبیب در حالی به گوش میرسد که این هنرمند کتاب ترانه های خود را با عنوان «مرد تنهای شب» همزمان با نمایشگاه کتاب تهران منتشر کرده بود. حبیب محبیان سه سالی میشود که به ایران سفر کرده است و بیشتر در شمال ایران اقامت دارد.

درباره انتشار آلبوم او در ایران خبرهایی منتشر شده بود و این هنرمند در گفتوگوییئ اعلام کرده بود: «انتشار آلبومم در ایران کاملاً جدی است. شاید کمی زمانش طولانی شده باشد اما مذاکرات صورت گرفته و جلسات فراوانی برگزار شده است. مقامات ارشد، موافقت خود را حتی به صورت مکتوب به من اعلام کردهاند و از آن لحاظ هیچ مشکلی وجود ندارد. این مدارک همه مستند و موجود است و مشکلی نیست.»

به گفته برخی منابع اینترنتی، وی در حال حاضر با قید وثیقه آزاد شده است.

ایران
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: