کد خبر: ۲۷۷۷۳۲
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۳ - ۱۸ فروردين ۱۴۰۰ - 2021April 07
تمامی اقدامات در زمینه واکسن کرونا از لحظه ورود تا تزریق به افراد، به صورت آنلاین و کاملاً شفاف باید اطلاع‌رسانی شود تا هیچ گونه تردید و ابهامی در افکار عمومی باقی نماند.

شفاآنلاین>سلامت> تمامی اقدامات در زمینه واکسن کرونا از لحظه ورود تا تزریق به افراد، به صورت آنلاین و کاملاً شفاف باید اطلاع رسانی شود تا هیچگونه تردید و ابهامی در افکار عمومی باقی نماند

به گزارش شفاآنلاین: رئیس جمهوری ضمن قدردانی از تلاش‌ها و اقدامات انجام شده از سوی دستگاه‌های مختلف در زمینه تأمین واکسن خارجی و همچنین تولید واکسن کرونا در داخل کشور، بر ضرورت تسریع در تأمین واکسن مورد نیاز مردم و همچنین حمایت از شرکت‌های تولید کننده داخلی برای تولید واکسن تأکید کرد.

حسن روحانی در پی گزارش ارائه شده از سوی دستگاه‌های ذیربط درخصوص مراحل تهیه واکسن خارجی و تأمین اولین سهمیه از سبد کوواکس و همچنین تلاش‌های وزارت امور خارجه و بانک مرکزی در تداوم برنامه‌ریزی‌ها برای تأمین واکسن به مقدار مورد نیاز و موفقیت‌های به دست آمده در زمینه ساخت واکسن داخلی توسط شرکت‌های مختلف، از تلاش‌ها و اقدمات انجام شده در این زمینه تشکر و قدردانی کرد.

روحانی در پی نوشت این گزارش همچنین بر ضرورت تسریع در تأمین واکسن مورد نیاز و همچنین حمایت از شرکت‌های داخلی برای ساخت واکسن کرونا با وجود همه فشارها و تحریم‌ها در این حوزه تأکید کرد.

رئیس جمهوری در پی‌نوشت خود، بار دیگر با تأکید دوباره بر ضرورت اطلاع‌رسانی دقیق و شفاف درمورد تأمین واکسن و روند واکسیناسیون گروه‌های هدف براساس اولویت‌های تعیین شده در سند ملی واکسیناسیون، نوشت: تمامی اقدامات در زمینه واکسن کرونا از لحظه ورود تا تزریق به افراد، به صورت آنلاین و کاملاً شفاف باید اطلاع‌رسانی شود تا هیچ گونه تردید و ابهامی در افکار عمومی باقی نماند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: