کد خبر: ۲۷۷۷۲۳
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۴ - ۱۸ فروردين ۱۴۰۰ - 2021April 07
آقای نمکی! چقدر نوشتند و نوشتیم با سبک مدیریت التماسی نمی‌شود یک وزارت خانه با صدهاهزار پزشک و متخصص را اداره کرد؛ اما کو گوش شنوا؟!

شفاآنلاین>سلامت> نمی‌دانم شنیده اید:«حرمت امامزاده به متولی آن است» یا خیر اما حتماً می‌دانید:«چو دانی و پرسی سوالت خطا است.» این که می‌گویید: «کسی به حرف من گوش نمی‌دهد!» یعنی باور نکرده‌اید که«حرمت امامزاده به متولی آن است» اما اگر فکر می‌کنید چرا می‌گوییم«4 ماه وزیر باش!» یعنی:«چو دانی و پرسی سوالت خطا است.» دقیقاً مالِ همین جا است.

نه شما که مردم هم بسیار گفته‌اند به شما، به دولت، به کابینه، به حسن روحانی که راهی که می‌روید، راه خطا و اشتباهی است نه در باره ی کرونا که درباره ی اقتصاد، بورس، تامین کالاهای اساسی، ارز4200 تومانی و... این که می‌گوییم مردم گفته‌اند یعنی مردمی که شغل شان روزنامه نگاری بوده است، انانی که تخصص شان اقتصاد بوده است و همان‌هایی که به حساب نیامدند.

آقای نمکی! چقدر نوشتند و نوشتیم با سبک مدیریت التماسی نمی‌شود یک وزارت خانه
با صدهاهزار پزشک و متخصص را اداره کرد؛ اما کو گوش شنوا؟! وقتی یک نفر با علمِ به این که می‌داند نمی‌تواند تلاش می‌کند برای وزیر وزارت خانه‌ای پر از فرهیخته و متخصص و فوق تخصص شدن، یعنی اساساً حُب صندلی اول جایی را که از کارایی ساقط می‌کند چشم است و چون چشم از بینایی ساقط شد، اول بدبختی بشر است.

آقای نمکی! نمی‌گوییم استعفا بده، از دولت نیز انتظار نداریم وزیر بهداشت خود را در بحرانی‌ترین روزهای کرونایی برکنار کند (هرچند برکناری و استعفا بزرگترین لطف در حق شما است!) اما انتظار داریم وزیر باشید، وزیری که بداند جایگاهش کدام است، وجاهت حقوقی‌اش تا کجا است و باور کند وقتی پای جان ایرانی در میان است نباید با تعارف و لرزان برخورد کرد.

آقای نمکی! نقشی در وزیر شدن تان نداشتیم که سهمی در برکناری شما خواسته باشیم اما نگران این مردم هستیم این مردمی که از بس حرف‌های چندگانه و متناقض شنیده اند، خسته و سردرگم شده اند. نمی‌خواهیم درس مدیریت به شما بدهیم اما در این اوضاع، سکان دار کابینه باید وزیر بهداشت باشد نه دیگران و دیگری.

آقای نمکی! شنیده‌اید می‌خواهند آزمون برگزار کنند!؟ آزمون کانون وکلا، این هم مردم هستند که گوش ندهند و بروند سفر؟ این دهن کجی به اوضاع و احوال بحرانی کشور نیست؟ دیده‌اید مردم را در صف‌های طولانی مرغ و روغن و دیگر اقلام؟ این که دیگر بی‌توجهی به درخواست‌های شما نیست، هست؟

آقای نمکی! اگرچه شما را وزیری کارنابلد و ضعیف می‌دانیم اما درخواست استعفا و برکناری نیز نداریم. این چند سطر را نوشتیم تا از شما به شیوه ی خودتان(!) خواهش کنیم فقط 4 ماه وزیر باشید، به دولت بعد و جایگاه خودتان در دولت بعد هم فکر نکنید. اصلا 4 ماه برای رضای خدا و خدمت به ایرانیان وزیر باشید؛ محکم، مقتدر و وظیفه شناس... 40 سال دعاگوی تان خواهیم بود! منصور مظفری/ روزنامه آفتاب یزد
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: