کد خبر: ۲۷۶۷۳
تاریخ انتشار: ۰۱:۳۰ - ۲۰ تير ۱۳۹۳ - 2014July 11
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی :
شفا آنلاین- مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت :نظام تامین اجتماعی سازوکاری است که با ابزارهای بیمه اجتماعی، حمایت اجتماعی و ابزارهای امدادی می کوشد برخورداری از حداقل های مورد نیاز برای یک زندگی عزتمند را برای همه آحاد جامعه فراهم کند.

به گزارش شفا آنلاین، ˈسید تقی نوربخش ˈ روز پنج شنبه با انتشار پیامی به مناسبت آغاز هفته تامین اجتماعی (19 تا 26تیرماه ) افزود:اگرچه تامین اجتماعی به مفهوم مدرن و امروزی آن، از دستاوردهای تحولات پس از وقوع انقلاب صنعتی در جهان است اما نباید از نظر دور داشت که برقراری حمایت های اجتماعی با هدف پوشش اقشار آسیب پذیر و در معرض آسیب و تلاش دامنه دار برای تحقق عدالت اجتماعی، یکی از آرمان های متعالی دین مبین اسلام است.

وی اظهار داشت :برمبنای تعالیم اسلامی، هدف غایی تامین اجتماعی ، بازتوزیع عادلانه درآمد ها به منظور رفع نیاز همه افراد و کاهش فاصله طبقاتی در جامعه اسلامی است.

نوربخش ادامه داد:در کشور ما، سازمان تامین اجتماعی، مهم ترین متولی بخش بیمه های اجتماعی و درمانی است که به موجب جدیدترین آمار و ارقام از جمعیت تحت پوشش این سازمان، بیش از نیمی از مردم کشور به عنوان بیمه شده اصلی یا افراد خانواده بیمه شدگان اصلی، از خدمات متنوع بیمه ای و درمانی این سازمان استفاده می کنند.

وی خاطرنشان کرد:این سازمان هم اکنون 480 شعبه بیمه ای و بیش از 350 بیمارستان و مرکز درمانی را در استان های مختلف ، در قالب مجموعه ای عظیم از مراکز خدمت رسان برای تولید و ارایه خدمات بیمه ای و درمانی به بیمه شدگان، مستمری بگیران و کارآفرینان تدارک دیده است که هر روزه پذیرای میلیون ها نفر از مراجعه کنندگان هستند.

به گفته وی به این مجموعه وسیع باید بیش از 46 هزار مرکز درمانی اعم از بیمارستان، درمانگاه، آزمایشگاه، داروخانه، پزشک، دندان پزشک و سایر مراکز تشخیصی و درمانی دولتی و خیریه و خصوصی را اضافه کرد که در قالب انعقاد قرارداد همکاری با سازمان تامین اجتماعی، به بیمه شدگان خدمت رسانی می کنند.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: