کد خبر: ۲۷۵۳۵۸
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۴ - ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - 2021March 04
در حال حاضر روند واکسیناسیون با دریافت محموله های جدید روندی تصاعدی دارد و در فصل بهار شاهد جهش در زمینه تزریق واکسن خواهیم بود.
شفاآنلاین>سلامت>سخنگوی سازمان غذا و دارو گفت: با توجه به اینکه دو محموله واکسن روسی وارد کشور شده، امروز قرار است تا سومین محموله این واکسن هم وارد کشور شود .
به گزارش شفاآنلاین:با اشاره به ورود محموله جدید واکسن اسپوتنیک وی ساخت کشور روسیه اظهار کرد: در حال حاضر دو محموله واکسن روسی اسپوتنیک وی   وارد کشور شد و امروز قرار است تا سومین محموله این واکسن وارد کشور شود.

او ادامه داد: در حال حاضر روند واکسیناسیون با دریافت محموله های جدید روندی تصاعدی دارد و در فصل بهار شاهد جهش در زمینه تزریق واکسن خواهیم بود. از اوایل فروردین سال آینده هم واکسن های ساخت کشورهای روسیه، هند و کره جنوبی به تدریج وارد کشورمان خواهد شد و در کمپین واکسیناسیون عمومی تا زمان ورود واکسن های ایرانی قرار خواهند گرفت.

جهانپور با اشاره به اینکه فاز دوم واکسن مشترک ایران و کوبا رو به اتمام بوده و نتایج خوبی تا به امروز کسب کرده است، بیان کرد:  بر اساس برنامه ریزی های انجام گرفته آماده‌سازی فاز سوم این واکسن به طور هم زمان در ایران و کوبا انجام شود و در بهترین شرایط در اردیبهشت ماه سال آینده ما شاهد تولید مشترک واکسن انستیتو پاستور در کشور خواهیم بود.
برچسب ها: محموله ، واکسن ، کرونا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: