بیماری کرونا، از جمله اقداماتی است که اجرای موفق آنها در بیمه دی، موجبات دریافت این جایزه را فراهم کرد.
شفاآنلاین>سلامت>شرکت بیمه دی با حضور درجایزه ملی ۳۴۰۰۰ مدیریت منابع انسانی با کسب ۹۵ درصد امتیاز سطح C2 موفق به کسب رتبه سوم شد.
به گزارش شفاآنلاین: مدیریت منابع انسانی این شرکت با الگو قراردادن مدل تعالی منابع انسانی در جهت بهبود سطوح بلوغ فرایندهای منابع انسانی تلاش کرده است که امسال نیز در پنجمین دورهی جایزه ملی منابع انسانی شرکت کرد و موفق به کسب نشان برنزین C2 شد. یاسر فرهی معاون منابع انسانی و امور پشتیبانی بیمه دی دربارهی کسب این موفقیت اظهار داشت: تلاش همکارانم در همسویی میان برنامههای عملیاتی حوزهی منابع انسانی با اهداف و استراتژیهای کلان شرکت، اجرای نظام ارزشیابی و گریدینگ شغلی، بازطراحی نظام حقوق و مزایا، بازطراحی سیستم سه سطحی مدیریت عملکرد (سازمانی، واحدی، فردی) ، پیاده سازی نظام پایش سلامت کارکنان، استقرار نظام پیشنهادات و نوآوری، برگزاری کانونهای ارزیابی و توسعهی شایستگیهای کارکنان و اقدامات اثربخش در پیشگیری و مواجهه با بیماری کرونا، از جمله اقداماتی است که اجرای موفق آنها در بیمه دی، موجبات دریافت این جایزه را فراهم کرد. البته حمایت های مدیران ارشد شرکت و همکاری و تلاش همکاران مدیریت یادگیری و توسعه استعداد و برنامه ریزی نیز نقش بسزایی در کسب این عنوان برای شرکت بیمه دی داشت که از ایشان سپاسگزارم.
شرکت بیمه دی با دریافت این جایزه توانست مقام سوم را در میان تمام سازمانهای شرکت کننده و همچنین بالاترین رده، در بین شرکت کنندگان صنعت بیمه را کسب نماید.
بیمه دی