کد خبر: ۲۷۵۲۱۸
تاریخ انتشار: ۱۷:۰۰ - ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - 2021March 03
روز یازدهم اسفندماه پس از تلاش‌های شبانه‌روزی و انجام اقدامات فنی و پلیسی، متهم در حالی که پس از ورود به ایران به یکی از روستاهای حوالی چالوس متواری شده بود در یک عملیات ضربتی دستگیر شد.

شفاآنلاین>سلامت> معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت از کشف بیش از دو میلیون عدد قرص تقویتی تقلبی و دستگیری قاچاقچی بزرگ دارو و مکمل‌های ورزشی غیرمجاز خبر داد.

به گزارش شفاآنلاین: سرهنگ نادر مرادی در حاشیه دستگیری این فرد گفت: چندماه پیش خبری پیرامون مونتاژ و فروش قرص، پودر و آمپول‌های درمانی و مکمل ورزشی غیرمجاز از سوی افرادی که هیچگونه تخصص و مجوزی نداشتند به پلیس رسید و در جریان آن مشخص شد گزارش واصله صحت داشته و این افراد در محدوده شهرک استقلال دست به این کار زده‌اند.

وی  با اشاره به اخذ مجوز قضائی برای برخورد با این افراد افزود: ماموران پس از حضور در محل، اقدام به بازدید از انبار کرده که در لحظه ورود، متوجه شدند چند نفر قوطی‌های تاریخ گذشته را با تینرفوری پاک کرده و بلافاصله با دستگاه‌های پیشرفته‌ای که در اختیار دارند اقدام به درج نام برندهای تجاری معروف دنیا با تاریخ‌های جدید میلادی با ارقام لاتین بر روی قوطی‌ها و بسته‌های موجود در انبار می‌کنند.

مرادی با بیان اینکه این افراد پس از نصب لیبل اصالت کالای وزارت بهداشت آنها را بسته‌بندی کرده و روانه بازار می‌کردند، گفت: تمام افرادی که در این کارگاه مشغول به این فعالیت مجرمانه بودند دستگیرشده و در بازرسی از انبار، ۳۰۷۶ قوطی و بسته خوراکی غذایی، دو میلیون و ۷۶۵ هزار و ۲۹ عدد قرص و کپسول تقویتی ۴۴۹۷ عدد قوطی مکمل و پودر و ۱۳۷ هزار و ۷۹۰ عدد شیشه کوچک حاوی محلول مکمل کشف و ضبط شد.

معاون نظارت بر اماکن عمومی پایتخت، با اشاره به اینکه پس از جمع‌آوری کالاهای کشف شده و پلمب انبار، تلاش برای شناسایی و دستگیری متهم اصلی پرونده و صاحب این اموال ادامه یافت، تصریح کرد: نهایتا روز یازدهم اسفندماه پس از تلاش‌های شبانه‌روزی و انجام اقدامات فنی و پلیسی، متهم در حالی که پس از ورود به ایران به یکی از روستاهای حوالی چالوس متواری شده بود در یک عملیات ضربتی دستگیر شد.

مرادی در پایان با بیان اینکه متهم پس از اعزام به دادسرا با دستور بازپرس پرونده با قرار سنگین ۲۲۲۲ میلیارد ریالی روانه زندان شد، خاطرنشان کرد: تلاش پلیس برای دستگیری سایر متهمان این پرونده همچنان ادامه دارد.


نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: