کد خبر: ۲۷۵۰۵۳
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۷ - ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - 2021March 01
اندام‌های پای این کودک نیز که دچار جراحت شده بود با انجام فیزیوتراپی‌های مستمر تسکین یافته است

شفاآنلاین>سلامت> مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: کودک ‌آزاردیده که هفته گذشته مورد شکنجه پدر قرار گرفته بود در بیمارستان امدادی شهید بهشتی این شهر تحت عمل جراحی قرار گرفت.

به گزارش شفاآنلاین: دکتر محمد باقرزاده افزود: در این عمل جراحی انگشت پنچم پای راست این کودک به‌علت جراحت شدید قطع و انگشت چهارم آن حفظ شد و این کودک هم‌اکنون تحت مراقبت شدید درمانی قرار دارد و حال وی مساعد است.

وی ادامه داد: اندام‌های پای این کودک نیز که دچار جراحت شده بود با انجام فیزیوتراپی‌های مستمر تسکین یافته است. مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: این کودک ‌آزاردیده از همان لحظاتی که مورد شکنجه قرار گرفته بود پرخاشگر و بی‌قرار بود که با اقدامات به‌موقع روانپزشکی و مشاوره‌ای شرایط روحی وی بهبودیافته است.

سرپرست اداره بهزیستی سبزوار نیز گفت: این پسربچه که هفته گذشته توسط پدر و نامادری در یکی از مناطق شهرستان ششتمد موردشکنجه شدید قرار گرفته بود هم‌اینک در بیمارستان امدادی سبزوار بستری و تحت درمان است. حسین دولت‌آبادی افزود: اطلاع‌رسانی به‌موقع و احساس مسئولیت همسایگان موجب دخالت بهزیستی و دادستانی در زمینه این کودک‌آزاری شد. وی ادامه داد: کارشناسان اورژانس اجتماعی برای بررسی وضعیت کودک‌ آزاردیده و روشن‌شدن ابعاد موضوع وارد عمل شده‌اند.


نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: