کد خبر: ۲۷۵۰۳۶
تاریخ انتشار: ۲۲:۳۰ - ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - 2021February 28
ما طی یکسال گذشته علی رغم مشکلاتی که ایجاد شد، این افتخار را داریم که بگوییم که حتی یک روز هم مستمری مددجویان تحت پوشش عقب نیفتاد
شفاآنلاین>سلامت>مدیرکل بهزیستی استان تهران گفت: مردم اگر کودکان کاری را بر سر چهارراه می‌بینند به اورژانس اجتماعی اطلاع دهند.
به گزارش شفاآنلاین:امین شاهرخی مدیرکل بهزیستی استان تهران در نشست خبری خود که امروز (۱۰ اسفند ماه) برگزار شد، اظهار کرد: سازمان بهزیستی سازمان اجتماعی است و براین اساس رسالت اصلی آن جلوگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی است.

وی گفت: در استان تهران، ۲۵۰ هزار مددجوی بهزیستی را حمایت می کنیم که شامل؛ کودکان بی سرپرست و بدسرپرست، زنان سرپرست خانوار، افراد دارای معلولیت در مراکز روزانه و شبانه، سالمندان و معتادان و متجاهر و غیر متجاهر هستند.

شاهرخی بیان کرد: ما طی یکسال گذشته علی رغم مشکلاتی که ایجاد شد، این افتخار را داریم که بگوییم که حتی یک روز هم مستمری مددجویان تحت پوشش عقب نیفتاد و موفق شدیم این مستمری را در انتهای سال ۲۰ درصد افزایش دهیم.

حمایت‌های بنیاد مستضعفان از بهزیستی در ایام کرونا

وی گفت: ما در اسفند سال گذشته به جهت اینکه جامعه هدف ما نیز یکی از افراد ذیل مجموعه کل جامعه هستند، رقم ۵ میلیاردتومان را از بنیاد مستضعفان جذب کردیم و اعلام کردیم که اطلاعات ما از مددجویان در سامانه به طور دقیق  ثبت شده است به همین منظور بلافاصله این مبلغ به مددجویانی که دچار ضایعه نخاعی هستند ۲۵۰ هزار تومان برای تهیه اقلام بهداشتی در ایام کرونا پرداخت شد.

مدیرکل بهزیستی استان تهران افزود: بعد از پرداخت آن ۵ میلیارد تومان از سوی بنیاد مستضعفان به بهزیستی، بیش از ۱۳۰ میلیاردتومان از جانب بنیاد مستضعفان به حساب مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی واریز شده است.

شاهرخی ادامه داد: در حوزه اجتماعی هزار و ۶۰ مرکز داریم که البته دلیل عمده آن به خاطر مهد‌های کودک است که باتوجه به اتفاقات اخیر قرار است واگذار شوند، ۸۰۰ مهدکودک تحت نظر بهزیستی و ۲۰۰ کلینیک مددکاری و ۶۰ مرکز به عنوان مراکزی که کودکان بی سرپرست و بدسرپرست را نگهداری می کنند فعال هستند.

وی افزود: در حوزه توانبخشی ۳۰۷ مرکز در سطح استان فعالیت می کنند که ۹۰ مرکز بیماران روانی مزمن را نگه داری می کنند. حدود ۱۳۰ مرکز نیز مراکز روزانه هستند. در بخش حوزه پیشگیری ۹۱۵ مرکز فعال داریم که از این ۹۱۵ مرکز بخش عمده این مراکز، مراکز مشاوره ما هستند.

برچسب ها: کودکان ، اورژانس ، اجتماعی
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
جهاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۲
0
0
سلام مددجو بهزیستی هستم از مسولین محترم تقاضای حقوقم بیشتر بشه را دارم حقوقم خیلی خیلی کمه خانوادم کلن چهار نفریم دختر دانشجو و پسر راهنمایی دارم الن مدارس بسته بعلت کرونا بزور تونستم ی گوشی قصدی براشون بگیرم هردوشون توی همین گوشی و با کلی مشکلات از ناحییه درس معلمان بد موقه و کلی نواقض خونگیم و با این حقوق تا ده روز بیشتر نمیشن حقوقم تا دو س ملیون بکنید خواهشن
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: