کد خبر: ۲۷۴۸۶۰
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۷ - ۰۹ اسفند ۱۳۹۹ - 2021February 27
بیمارستان محب مهر از سال ۸۸ و در حیاط بیمارستان هاشمی‌نژاد توسط برخی پزشکان تأسیس شد

شفاآنلاین>سلامت> محبوبه یکی از مراجعه‌کنندگان به بیمارستان هاشمی‌نژاد است. او که به همراه همسرش به این بیمارستان رفته بود، می‌گوید: «کلیه‌های همسرم سنگ‌ساز است و بعد از تشخیص پزشک برای سنگ‌شکن کردن کلیه‌اش به پذیرش بیمارستان هاشمی‌نژاد مراجعه کردم. مسئول پذیرش ما را به بخش دیگری از بیمارستان راهنمایی کرد که بعد از رسیدن به بخش سنگ‌شکن کلیه، چند ساعتی معطل شدیم. زمانی که نوبتمان شد فهمیدیم که با وجود مکان یکسان، این بخش اصلاً جزو بیمارستان هاشمی‌نژاد نیست، بلکه بخشی از بیمارستان محب‌مهر و آن هم خصوصی است!»

به گزارش شفاآنلاین: او ادامه می‌دهد: «از طرفی تعرفه این بخش از بیمارستان در عصر نسبت به صبح همان روز تغییر کرده‌بود. در صورتی که صبح همان روز قرار بود هزینه سنگ‌شکن کردن کلیه ۹۰۰ هزار تومان تمام شود، هنگام عصر به ما گفتند که تعرفه‌های جدید اعلام شده و باید بیماران یک میلیون و ۴۰۰ هزار تومان بپردازند! وقتی از آن‌ها پرسیدم که مگر تعرفه ساعتی تغییر می‌کند، گفتند که دستور از مدیریت است و اگر انتقادی دارید به مدیر بیمارستان بگویید!» آن‌طور که بیمار مراجعه‌کننده به بیمارستان هاشمی‌نژاد می‌گوید، همین تغییر تعرفه و افزایش ۵۰۰ هزار تومانی آن، موجب صرف نظر برخی از بیماران از گرفتن خدمات شد. مشخص نیست که با تأخیر در روند درمانی آن‌ها چه ضربه‌ای به سلامتشان وارد می‌شود.

سردرگمی بیماران در بیمارستان و بی‌اطلاعی مسئولان
 علت سردرگمی مراجعه‌کنندگان به بیمارستان هاشمی‌نژاد را از مسئولان این بیمارستان جویا شدیم. مسئول روابط عمومی بیمارستان هاشمی‌نژاد در این‌باره گفت: «بیمارستان محب مهر از سال ۸۸ و در حیاط بیمارستان هاشمی‌نژاد توسط برخی پزشکان تأسیس شد، تا با تعرفه‌های کمی بیشتر از بیمارستان دولتی، خدمات بهتری را به قشر متوسط جامعه ارائه دهد، یعنی نه تعرفه خدمات بیمارستان دولتی را دارد و نه تعرفه خدمات بیمارستان خصوصی، بلکه یک رقمی میان این دو تعرفه را برای خدماتش درنظر گرفتند.» روزنامه جوان
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: