کد خبر: ۲۷۴۱۵۸
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۸ - ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - 2021February 17
مشاور وزیر در امور خیرین و سازمانهای مردم نهاد:
دکتر مهرنوش کاوه گفت: کووید 19 این نکته مهم را به ما آموخت که سلامت همگانی در یک فضای سالم حاصل می شود لذا با توجه به فرهنگهای مختلف و روشهای متفاوت زندگی باید سبک زندگی با کرونا را با هم تعریف کنیم.
شفاآنلاین>سلامت>مشاور وزیر در امور خیرین و سازمانهای مردم نهاد بر هدایت مشارکت های خیرین در راستای نیازهای سلامت به ویژه در شرایط بحران فعلی کرونا تاکید کرد.

به گزارش شفاآنلاین:دکتر مهرنوش کاوه در نشست کشوری مدیران و کارشناسان حوزه سازمانهای مردم نهاد و خیرین سلامت، ضمن قدردانی از همکاران دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور  و با تقدیر از خدمات خیرین و مشارکتهای مردمی گفت: کووید 19 این نکته مهم را به ما آموخت که سلامت همگانی در یک فضای سالم حاصل می شود لذا با توجه به فرهنگهای مختلف و روشهای متفاوت زندگی باید سبک زندگی با کرونا را با هم تعریف کنیم.
 
در این نشست که با حضور مدیران و کارشناسان ستاد و دانشگاهها و دانشکده های علوم پزشکی در بیست و هشتم بهمن ماه سالجاری به صورت مجازی برگزار شد، چالشهای موجود در حوزه خیرین و سازمانهای مردم نهاد مطرح شد.
 
دکتر کاوه اظهار امیدواری کرد با تلاش و پویایی همکاران سراسر کشور، سال 99 برای این حوزه با بهترین شرایط به پایان رسیده و بر پیگیری برای رفع مشکلات و موانع موجود تاکید کرد.
 
تقدیر از خیرین و یاوران همیشگی حوزه سلامت به ویژه در بحران کرونا، ارائه اطلاعات و آمار دقیق و گزارش دهی مناسب و بموقع، برنامه ریزی برای اتمام پروژه های نیمه تمام با مشارکت خیرین و برگزاری منظم جلسات شورای هماهنگی مشارکت های مردمی از دیگر مباحث مهم این نشست بود.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: