کد خبر: ۲۷۴۰۰۲
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۸ - ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - 2021February 16
احتمال کاهش نرخ دلار و دیگر ارزهای شاخص همچون یورو در روند معاملات بازار آزاد در بازه زمانی بهمن‌ماه تا حد زیادی غیرممکن است

شفاآنلاین>سلامت> یک فعال بازار دلار و ارزهای شاخص، نوسانات احتمالی نرخ هر دلار آمریکا در روند معاملات امروز بازار را پیش‌بینی کرد.

به گزارش شفاآنلاین: کاووس آزادمنش در تشریح پیش‌بینی قیمت هر دلار آمریکا در روند معاملات بازار امروز، اظهار کرد: همانطور که از پیش در خصوص تداوم رشد نرخ دلار در روند معاملات بازار آزاد پیش‌بینی شده بود، امروز نیز شاهد افزایش بیش از ۵۰ تومانی قیمت هر دلار آمریکا و تأثیر آن بر روند افزایش نرخ ارزهای شاخص در بازار بودیم و افزایش تقاضا برای خرید دلار در بازار عامل اصلی این بالا رفتن نرخ محسوب می‌شود.

وی افزود: دلار تا حد زیادی به مرز کانال ۲۵ هزار تومان نزدیک شده و بررسی نمودار رشد قیمت آن در هفته‌های گذشته که ناشی از بالا رفتن سطح تنش‌ها و مناقشات سیاسی در میان ایالات متحده و ایران و همچنین افزایش میزان تقاضا برای خرید ارزهای شاخص بازار است، نشان می‌دهد نرخ دلار از این نیز فراتر خواهد رفت.

این فعال بازار دلار و ارزهای شاخص خاطرنشان کرد: احتمال کاهش نرخ دلار و دیگر ارزهای شاخص همچون یورو در روند معاملات بازار آزاد در بازه زمانی بهمن‌ماه تا حد زیادی غیرممکن است و با توجه به گمانه‌زنی مداوم برخی از کارشناسان در خصوص احتمال بازگشت ایالات متحده به توافق هسته‌ای، باید منتظر اتفاقات جدید باشیم.

توجه: این گفت‌وگو حاوی هیچ توصیه‌ای برای هر گونه تصمیم مبنی بر خرید یا فروش در روند معاملات بازار ارز و دلار نیست و مسئولیت هرگونه خرید و فروش در این بازارها برعهده سرمایه‌گذاران است.
برچسب ها: دلار ، نرخ ، نرخ دلار ، افزایش
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: