کد خبر: ۲۷۳۹۵۴
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۵ - ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - 2021February 15
از پرستاران واحد تریاژ تلفنی مرکز اورژانس قدردانی می‌کنیم و از افراد درخواست داریم، هنگام تماس با تلفن ۱۱۵ ضمن حفظ آرامش به توصیه پرستاران مرکز پیام دقیقاً عمل کرده

شفاآنلاین>سلامت> رئیس مرکز اورژانس دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: شب گذشته نوزاد ۲۰ روزه‌ای که دچار انسداد راه هوایی شده بود با راهنمایی پرستار واحد ارتباطات این مرکز و کمک مادرش جانی دوباره گرفت.

به گزارش شفاآنلاین: حسین ریاحی اظهار کرد: شب گذشته به دنبال تماس با تلفن ۱۱۵ مبنی بر انسداد و خفگی نوزادی در حین شیر خوردن، بلافاصله کارشناسان مرکز پیام اورژانس بعد از اخذ آدرس یک دستگاه آمبولانس به منزل بیمار در شهرک ۲۲ بهمن اعزام کردند.

وی ادامه داد: در همین بازه زمانی، کارشناسان پرستاری مرکز ارتباطات اورژانس طبق روند جاری آن مرکز ضمن برقراری تماس و تا زمان رسیدن آمبولانس، با راهنمایی و آموزش پدر و مادر نوزاد، موفق به برطرف کردن انسداد تنفسی وی شده و نوزاد مذکور از خفگی نجات یافت.

رئیس مرکز اورژانس دانشگاه علوم پزشکی کاشان خاطرنشان کرد: از پرستاران واحد تریاژ تلفنی مرکز اورژانس قدردانی می‌کنیم و از افراد درخواست داریم، هنگام تماس با تلفن ۱۱۵ ضمن حفظ آرامش به توصیه پرستاران مرکز پیام دقیقاً عمل کرده و با این کار به حفظ جان بیمار خود کمک کنند.


نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: