کد خبر: ۲۷۳۷۱۸
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۹ - ۲۴ بهمن ۱۳۹۹ - 2021February 12
این خدمات برای شرکت‌ها و صنایع وارد کننده اهمیتی بالا دارد و ارزیابی مشخصات اختصاصی کالا با تجهیزات دقیق،آزمون و گواهی صادر می‌شود.
شفاآنلاین>سلامت>از سوی محققان یکی از شرکت‌های فناور امکان ارائه خدمات بازرسی با استفاده از تجهیزات ایران ‌ساخت در کشور فراهم شد.

 به گزارش شفاآنلاین :حیدر خوشدل نیت، مدیرعامل این شرکت دانش‌بنیان ارائه دهنده خدمات سنجش و آنالیز فرآورده‌های صنایع گفت: ارائه خدمات بازرسی و کیفیت‌سنجی با کمک تجهیزات و روش‌های بومی بخش عمده‌ای از فعالیت‌های ما را تشکیل می‌دهد. صنعت خودروسازی به عنوان یکی از فناورترین و گسترده‌ترین صنایع کشور به وجود تجهیزات و خدمات آزمایشگاهی مطابق با استانداردهای روز دنیا نیازمند است.

خوشدل‌با اشاره به بهره‌مندی از فناوری‌ها،روش‌ها و تجهیزات بومی استاندارد برای بازرسی در صنایع گوناگون ادامه داد: بر همین اساس، با توجه به اهمیت پرکاربرد صنعت خودرو تلاش کردیم با استفاده از تجهیزات تست ایران‌ساخت و روش‌های مطابق استانداردها، ارزیابی و کنترل کیفیت خودرو موفق را دریافت کنیم. فعالان فناور این مجموعه، قادر به بازرسی خودروهای وارداتی و تولید داخل سبک وسنگین، نیمه سنگین و انواع تریلرها هستند.

مدیرعامل این شرکت دانش بنیان بازرسی پیش از حمل را یکی دیگر از فعالیت‌های این شرکت دانست و گفت: این خدمات برای شرکت‌ها و صنایع وارد کننده اهمیتی بالا دارد و ارزیابی مشخصات اختصاصی کالا با تجهیزات دقیق،آزمون و گواهی صادر می‌شود.

بنا بر اعلام مرکز اطلاع رسانی معاونت علمی، خوش‌دل نیت از ارائه خدمات سنجش محصولات تولیدی در حوزه‌های گوناگون گفت و ادامه داد: یکی از بخش‌هایی که فناوران این شرکت دانش‌بنیان در آن حوزه‌ توانمند هستند، آزمون تولیدات الکتروموتور و همچنین تجهیزات شنیداری از جمله بوق است. همچنین در حوزه زیست‌محیطی این توانمندی وجود دارد که کود، سموم، آب و خاک مورد سنجش و کیفیت سنجی قرار گرفته یا از لحاظ مواد موجود، تحلیل شود.
برچسب ها: خدمات ، فناوری ، صنایع
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: