کد خبر: ۲۷۳۷۰۶
تاریخ انتشار: ۲۰:۴۵ - ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ - 2021February 11
شرکت بازرگانی سازمان تدارکات پزشکی تمام ظرفیت خود را در اختیار سازمان غذا و دارو قرار داده است، تا کمبود هر دارویی در کشور در حداقل زمان برطرف شود.
شفاآنلاین>سلامت>مدیرعامل سازمان تدارکات گفت: در زمینه داروی انسولین بحران جدی وجود ندارد و اگر کمبودی باشد موقتی خواهد بود.
 به گزارش شفاآنلاین :علیرضا عسکری مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال احمر  در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،  درباره وضعیت داروی انسولین در داروخانه‌های هلال احمر اظهار کرد: کمبود هر دارویی از جمله انسولین را باید از سازمان غذا و دارو پیگیری کرد، زیرا سازمان تدارکات پزشکی هلال احمر به عنوان یک توزیع کننده دارو است بنابراین اگر گاهی کمبود دارویی در کشور رخ می‌دهد علت آن را باید از سازمان غذا و دارو پرسید.

او با بیان اینکه سازمان غذا و دارو در این زمینه نهایت تلاش خود را می‌کند، گفت: شرکت بازرگانی سازمان تدارکات پزشکی تمام ظرفیت خود را در اختیار سازمان غذا و دارو قرار داده است، تا کمبود هر دارویی در کشور در حداقل زمان برطرف شود.

مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال احمر تصریح کرد: برخی از دارو‌ها نیز تولید داخلی هستند و به دلیل عدم تامین مواد اولیه ممکن است روند تولیدات آن با مشکل مواجه شود که سازمان غذا و دارو راه حل‌هایی در این زمینه دارد.

عسکری تصریح کرد: در زمینه داروی انسولین بحران جدی وجود ندارد و اگر کمبودی باشد موقتی خواهد بود و پس از گذشت چند روز برطرف می‌شود.
برچسب ها: بحران ، انسولین ، دارو
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: