کد خبر: ۲۷۳۶۹
تاریخ انتشار: ۲۰:۵۲ - ۱۶ تير ۱۳۹۳ - 2014July 07
شفا آنلاین:سخنگوی سازمان آتش‌نشانی خدمات ایمنی شهرداری تهران از حریق شش وسیله نقلیه در پارکینگ یک ساختمان مسکونی در جنت آباد خبر داد.

به گزارش شفا آنلاین،سیدجلال ملکی در این باره گفت: در ساعت 22:32 شب گذشته چندین تماس وقوع حریق در یک ساختمان مسکونی به سامانه 125 اطلاع داده شد و به دنبال با توجه به حساسیت موضوع، ستاد فرماندهی آتش‌نشانان 5 ایستگاه را به همراه دو بالابر، تشک نجات، خودروی تنفسی و تانکر آب به محل حادثه اعزام کردند.

وی با بیان اینکه محل حادثه در خیابان 12 متری گل‌ها در جنت‌آباد واقع بود، آتش‌نشانان پس از حضور در محل مشاهده کردند که حریق در پارکینگ یک ساختمان دو طبقه شش واحدی رخ داده بود و به موجب آن 5 دستگاه خودروی سواری و یک موتورسیکلت دچار آتش‌سوزی شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با اشاره به محبوس شدن تعدادی از ساکنان این ساختمان در طبقات بالایی گفت: دود زیادی داخل ساختمان را در بر گرفته بود و به همین دلیل آتش‌نشانان با استفاده از تجهیزات تنفسی وارد ساختمان شده و 20 نفر از ساکنان را نجات دادند که در این بین پیرمردی حدود 60 ساله به دلیل دودگرفتی از سوی عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شد و برای بقیه مشکل خاصی رخ نداد.

وی اضافه کرد: همزمان با عملیات نجات، گروه دیگری از آتش‌نشانان نیز اقدام به خاموش کردن شعله‌های حریق در این پارکینگ کرده و پس از اطفای کامل و ایمن‌سازی در ساعت 21 دقیقه بامداد امروز به عملیات خود خاتمه دادند.

به گفته سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران، علت این حادثه از سوی کارشناسان آتش‌نشانی در دست بررسی است.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: