کد خبر: ۲۷۳۵۴۹
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۱ - ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - 2021February 09
واکسیناسیون کرونا در ایران با استفاده از واکسن «اسپوتنیک وی» روسی امروز سه شنبه ۲۱ بهمن ماه در مراسمی با فرمان حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رییس جمهوری و با حضور سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی آغاز شد.
شفاآنلاین>سلامت>رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی از اقدام وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای تزریق واکسن کرونای «اسپوتنیک وی» روسیه به فرزندش قدردانی کرد.

به گزارش شفاآنلاین:حسین علی شهریاری روز سه شنبه در پیامی به سعید نمکی نوشت: حضور جوانان مومن و متعهد با تأسی به ارزشهای والای اسلامی و انسانی حضور پررنگ آنان در عرصه های مختلف که زمینه پیشرفت و کرامت بخشی آنان در جامعه است از برکات بزرگ انقلاب اسلامی ایران است.
رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس افزود: این جوانان هر جا احساس کنند حضورشان لازم است به زیباترین وجه ممکن نقش آفرینی می کنند. اینک که در پرتو الطاف الهی و با همت و پشتکار والای کادر بهداشت و درمان کشور در آغاز فاز نخست واکسیناسیون سراسری بر علیه ویروس منحوس کرونا هستیم، فرزند  دلبندتان جناب آقای پارسا نمکی به عنوان اولین داوطلب جهت دریافت این واکسن با احساس تکلیف و ایمان قلبی پیشگام بوده اند  و در کمال افتخار و مباهات از این اقدام ارزنده را انجام دادند. از عمل ارزشمند تقدیر و سپاسگزاری می کنم و از درگاه خداوند سبحان سعادت و توفیق روزافزون جناب عالی و خانواده محترمتان را در ظل توجهات حضرت ولیعصر (عج) مسئلت دارم.

واکسیناسیون کرونا در ایران با استفاده از واکسن «اسپوتنیک وی» روسی امروز سه شنبه ۲۱ بهمن ماه در مراسمی با فرمان حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رییس جمهوری و با حضور سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی آغاز شد.

واکسن «اسپوتنیک وی» روسیه ۱۶ بهمن ماه وارد کشور شد و امروز واکسیناسیون آن در ایران طی مراسمی در تالار امام بیمارستان امام خمینی(ره) تهران بطور رسمی آغاز شد.

«پارسا نمکی» فرزند وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نخستین نفری بود که نخستین واکسن کرونا در ایران به او تزریق شد. ایرنا

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: