کد خبر: ۲۷۳۳۸
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۷ - ۱۸ تير ۱۳۹۳ - 2014July 09
معاون انتظامی سازمان نظام پزشکی کشور در گفتگو با شفا آنلاین خبر داد:
شفا آنلاین- معاون انتظامی سازمان نظام پزشکی کشور با اشاره به این که خوشبختانه شکایت های ناشی از دریافت زیرمیزی پزشکان کاهش یافته است، گفت: همچنین به دلیل افزايش امیدواری جامعه پزشکی، شکایت های تعرفه ای هم کاهش چشمگیری داشته است.

دکتر علی فتاحی در گفتگوی اختصاصی با شفا آنلاین ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: در واقع شکایت های تعرفه ای در نظام پزشکی و کمیسیون 11 تعزیرات به دلیل امیدواری جامعه پزشکی به تغییر مثبت تعرفه ها، نسبت به سال اخیر کاهش چشمگیری یافته است.

عضو شوراي عالي نظام پزشكي كشور ادامه داد: با توجه به سیاستی که وزارت بهداشت بر عهده گرفته و از طرفی دیگر با انتشار کتاب جدید تعرفه ها طي یک ماه آینده؛ فکر می کنم و امیدوارم با بهبود روابط پزشک و بیمار نیز آمار شکایات به حداقل برسد.

عضوهيات مديره نظام پزشكي تهران خاطرنشان کرد: به وزارت بهداشت قول می دهم که اگر کتاب جدید تعرفه ها اجرایی و عملیاتی شود مسائل جامعه پزشکی در رابطه با موضوعاتی نظیر بحث مالی با بیمار به حداقل می رسد.

فتاحی در ادامه گفتگو با شفا آنلاین اظهار داشت: در رابطه با حبس پزشکان زیر میزی بگیر بعد از اعمال بخش نامه؛ اصلأ مشکلی نداشتیم در حالی که در گذشته حکم های کشوری را جمع آوری می کردیم.

به گفته وی بعد از اعمال بخش نامه با پزشکی که حکم حبس برایش در نظر گرفته باشد مواجه نشدیم که این امر جای نهایت تقدیر و تشکر از قوه قضائیه، دادسرا ها و دادگاه های عمومی دارد.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: