کد خبر: ۲۷۳۰۹۹
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۲ - ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - 2021February 04
محبوبيت فوق‌العاده انصاريان فقط به دليل ستاره بودن در فوتبال يا حضورش در تلويزيون، بسيار کمرنگ است؛ چراکه تواضع و عشق به مادر جايگاه ارزنده‌اي به وي عنايت کرده بود

شفاآنلاین>سلامت> پيش از شروع از هر چيز، درگذشت علي انصاريان را به مردم ايران تسليت عرض مي‌کنم. داغي ديگر بر داغ‌هاي ايرانيان در زمان شيوع کرونا افزوده شد. در چند روز اخير، کرونا، دو فوتباليست موردعلاقه و محبوب جامعه را از مردم گرفت و باعث نگراني و اندوه اقشار قابل‌توجه به‌ويژه جوانان و نوجوانان شد. روان‌شادان مهرداد ميناوند و علي انصاريان ورزشکاران با اخلاق، نجيب و مهربان فوتبال کشورمان با پرواز آسماني‌شان، موجي از اندوه و درد را در جامعه پراکنده کردند.

در اين بين محبوبيت فوق‌العاده انصاريان فقط به دليل ستاره بودن در فوتبال يا حضورش در تلويزيون، بسيار کمرنگ است؛ چراکه تواضع و عشق به مادر جايگاه ارزنده‌اي به وي عنايت کرده بود. حال که اين چهره محبوب از ميان ما رفته، جا دارد در اين سطور به چند نکته مهم اشاره کنم و اميدوارم اين محورها مورد ‌توجه همه ما قرار گيرد:


الف- بعضي از نزديکان ايشان براي اثبات روابط صميمي خود با علي انصاريان اقدام به انتشار پيامک‌هاي خصوصي خود با وي مي‌کردند که اين رفتار کاملا برخلاف حريم خصوصي و امانتداري بوده و نبايد انجام مي‌شد.

ب- بعضي از دوستداران وي در مقابل بيمارستان اجتماع کرده و برخلاف پروتکل‌هاي بهداشتي درکنار يکديگر به نوحه‌خواني وعزاداري مشغول شدند، در حالي‌که بيماران زيادي در بيمارستان فرهيختگان بستري بوده و همسايگان نيز از اين موضوع آزرده شدند. عشق واحترام به يک چهره ملي، نبايد موجب آزار ديگران شود.

ج- مهم ترين نکته در اين رويداد حضور برخي ورزشکاران و سلبريتي‌ها دربيمارستان جهت عيادت و ابراز محبت به اين عزيز بود. هجوم برخي از مردم به‌طرف اين مراجعان و تقاضاي گرفتن عکس سلفي با آنها، موجب مزاحمت اين عزيزان و باعث زحمت ديگران شد. چهره‌هاي محبوب با مراجعه به نزديکان وي و دعا براي شفاي ايشان مي‌توانستند از ازدحام و جنجال بيهوده جلوگيري کنند. بعضي از سايت‌هاي زرد ورزشي چند بار مرگ اين عزيز را اعلام کرده و سپس تکذيب کردند، تا اينکه خبر رسمي فوتش روز گذشته سبب موجي از اندوه و غم شد. اگر کسي به علي انصاريان و چهره‌هاي ملي ديگر که درگير کرونا مي‌شوند، علاقه دارد به‌جاي بروز رفتارهاي غيرمنطقي بهتر است براي شفا و بهبودي اين چهره‌هاي محبوب و همه بيماران صادقانه و صميمانه دعا کند. اميدوارم دولت باتسريع در ورود واکسن کرونا از منابع معتبر، اجازه ندهد شاهد مصيبت‌هايي بيش از اين باشيم.

درگذشت علي انصاريان در حالي اتفاق ‌افتاد که فضاي جامعه فوتبال تحت‌تاثير مرگ نابهنگام مهرداد ميناوند بر اثر کرونا قرار داشت و حالا يک پيشکسوت ديگر هم از جمع ستارگان فوتبال ايران جدا شده است.مجید ابهری رفتارشناس/ روزنامه آرمان ملی
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: