کد خبر: ۲۷۳۰۸۷
تاریخ انتشار: ۲۰:۴۵ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - 2021February 03
در انقلاب اسلامی ایران بسیاری از ناممکن ها ممکن شد و خوشبختانه استقلال ، امنیت ، آزادی و تحقق عدالت اجتماعی در طول انقلاب حاصل شده است.
شفاآنلاین>سلامت>فرماندار تهران از بازسازی و ایمن سازی بخش شمالی ساختمان پلاسکو با اعتبار ۲۷ میلیارد تومان خبر داد و افزود: این بازسازی ۱۰۰ درصد توسط کسبه انجام شده است.

 به گزارش شفاآنلاین:عیسی فرهادی در آیین افتتاح بخش شمالی ساختمان پلاسکو ضمن تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلام و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی و شهدای آتش نشان گفت: با پیگیریهای استانداری تهران و بنیاد مستضعفان امروز شاهد افتتاح این ساختمان هستیم. قطعا در انقلاب اسلامی ایران تحقق عدالت یکی از آرمانهای اساسی بود که امروز خوشبختانه در دورترین نقاط کشور از نعمت عدالت برخوردار هستیم و این آرمان بزرگ انقلاب محقق شده است.

وی افزود: در انقلاب اسلامی ایران بسیاری از ناممکن ها ممکن شد و خوشبختانه استقلال ، امنیت ، آزادی و تحقق عدالت اجتماعی در طول انقلاب حاصل شده است. امروز ایران در عرصه بین المللی جایگاه  ویژه ای دارد و حرف برای گفتن دارد.

فرهادی تاکید کرد: امروز ایران اسلامی در عرصه فناوری هسته ای ، نانو، دفاعی و امنیتی و توسعه زیر ساختها جزو ۲۰ کشور برتر دنیا است که همه این افتخارات به برکت انقلاب اسلامی محقق شده است.

فرماندار تهران در بخش دیگری از صحبتهای خود با اشاره این که با افتتاح بخش شمالی ساختمان پلاسکو ۲۷۹ نفر از کسبه در این پاساژ مشغول به فعالیت شدند افزود: ساختمانی که بعد از بازار تهران نماد تولید بود در آتش سوزی سی ام دی ماه ۱۳۹۵ بخش جنوبی آن به طور کامل تخریب و ساختمان شمالی نیز آسیبهای جدی را دید ما به دنبال تخریب این ساختمان بودیم ولی دو هیات امنا تشکیل شد و با مشورت انجام شده بنیاد اعلام کرد به شرطی که خود کسبه هزینه بازسازی و ایمن سازی بخش شمالی را پرداخت کند این ساختمان تخریب نمی شود.

وی ادامه داد: این بخش از پلاسکو با اعتبار ۲۷ میلیارد تومان که صددرصد آن توسط کسبه تامین شده است بازسازی و ایمنی سازی شده این اقدام در حقیقت نماد حضور مردم در بازسازی است که در ساختمان پلاسکو تجلی پیدا کرده امروز ساختمانی بهتر و زیباتر و با امنیت بهتر نسبت به قبل ساخته شده تا ۸۳۷ نفر به صورت مستقیم مشغول به کار شوند و بالغ بر ۷ هزار نفر نیز به صورت غیر مستقیم مشغول به کار شوند.
برچسب ها: بازسازی ، پلاسکو ، کسبه
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: