کد خبر: ۲۷۱۷۳۷
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۰ - ۲۹ دی ۱۳۹۹ - 2021January 18
در راستای تسهیل ارائه خدمات به بیماران مبتلا به کرونا و باتوجه به اورژانسی بودن درمان این بیماران دوره انتظار ۱۰ روزه برای این افراد منظور نمی شود.

شفاآنلاین>سلامت> مدیر کل بیمه سلامت استان تهران گفت: در راستای تسهیل ارائه خدمات به بیماران مبتلا به کرونا و باتوجه به اورژانسی بودن درمان این بیماران دوره انتظار ۱۰ روزه برای این افراد منظور نمی شود.

به گزارش شفاآنلاین: سید محمد حسینی، افزود: ثبت نام بیماران کرونایی فاقد پوشش بیمه در بدو بستری در داخل بیمارستان و نیز درخواست صدور دفترچه به صورت غیرحضوری در سامانه ثبت نام بیمه شدگان و در محل دفاتر پیشخوان دولت طرف قرار داد و همچنین ازطریق تلفن همراه، طی هماهنگی با واحد پذیرش یا مددکاری بیمارستان و نمایندگان ناظر مستقر این اداره کل میسر گردیده است.

وی اظهار داشت: در خصوص تسهیل در شناسایی و درمان بیماران مربوطه تحت پوشش صندوق سایراقشار‏-نظام ارجاع ۱، تا اطلاع ثانوی پزشکان عمومی شاغل در مراکز تعیین شده جهت پذیرش بیماران مشکوک و یا مبتلابه کرونا مشتمل بر اورژانس بیمارستان‌ها، مراکز معین و مراکز ۱۶ ساعته خدمات جامع سلامت می‌توانند اقدام به ویزیت بیمه شدگان صندوق مذکور نموده و همچنین تمامی متخصصین عفونی و داخلی، اعم از طرف قرارداد یا غیر طرف قرارداد این صندوق می‌توانند بدون رعایت نظام ارجاع اقدام به ویزیت بیمه شدگان نمایند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: