کد خبر: ۲۷۱۶۳۶
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۲ - ۲۸ دی ۱۳۹۹ - 2021January 17
با اجرای طرح شهید سلیمانی حتی اگر چهره‌های خشن‌تر بیماری نیز بروز کند می‌تواند سلامت ما را تضمین کند

شفاآنلاین>سلامت> فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران، با عنوان این مطلب که نباید از رعایت پروتکل های بهداشتی غافل شد، نسبت به جهش ها و گونه های خطرآفرین ویروس هشدار داد.

به گزارش شفاآنلاین: علیرضا زالی، طرح شهید سلیمانی را طرحی اجتماعی برشمرد که پیشران اصلی آن مردم هستند و یادآور شد: در ایران هر طرحی که با مشارکت مردم انجام شود با موفقیت همراه خواهد بود.

وی با تاکید بر تداوم طرح شهید سلیمانی خاطرنشان کرد: این طرح ملی مقطعی و گذرا نیست و یک طرح مستمر اجتماعی است که بخش عمده‌ای از موفقیت‌های آن مرهون همکاری و همراهی مردم است.

فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران، افزود: در عین تداوم اجرای طرح باید هوشیار باشیم، بیماری کرونا بسیار پیچیده است و با توجه به اینکه می‌تواند با سیمای متفاوت بروز کند نباید به شرایط امروزه غره شویم زیرا بروز جهش‌ها و گونه‌های جدید بیماری می‌تواند خطرآفرین باشد.

وی خاطرنشان کرد: با اجرای طرح شهید سلیمانی حتی اگر چهره‌های خشن‌تر بیماری نیز بروز کند می‌تواند سلامت ما را تضمین کند. زیرا با اجرای این طرح و رعایت اصولی پروتکل‌های بهداشتی، محدودیت‌ها و فاصله گذاری، استفاده از ماسک و ردیابی بیماران باعث بالا رفتن تاب آوری و تضمین سلامتی شود.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: