کد خبر: ۲۷۱۴۷۱
تاریخ انتشار: ۲۰:۱۱ - ۲۵ دی ۱۳۹۹ - 2021January 14
ثبت نام و شرکت در آزمون استخدامی دانشگاه‌های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی - درمانی وزارت بهداشت از روز دوشنبه، ۱۵ دی از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آغاز شد.

شفاآنلاین>سلامت> سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور از ثبت نام ۱۷۵ هزار نفر در آزمون استخدامی وزارت بهداشت خبر داد.

به گزارش شفاآنلاین: فاطمه زرین آمیزی، سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور درباره آخرین مهلت برگزاری آزمون استخدامی وزارت بهداشت، اظهار کرد: ثبت نام و شرکت در آزمون استخدامی دانشگاه‌های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی - درمانی وزارت بهداشت از روز دوشنبه، ۱۵ دی از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آغاز شد.

سخنگوی سازمان سنجش بیان کرد: پیش از این مقرر بود مهلت ثبت نام این آزمون امروز (پنج شنبه ۲۵ دی ماه) به پایان برسد. با توجه به اعلام وزارت بهداشت مبنی بر اصلاحات و شغل محل‌های جدید مربوط به دفترچه راهنما، ترتیبی اتخاذ شد که داوطلبان یک روز دیگر مهلت داشته باشند.

زرین آمیزی ادامه داد: دفترچه راهنمای ثبت‌نام در آزمون مذکور و اصلاحات اعمال شده از طریق درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان قابل دسترس است.

مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش افزود: ثبت نام متقاضیان شرکت در آزمون استخدامی دانشگاه‌های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی - درمانی سال ۱۳۹۹ به صورت کاملا اینترنتی انجام می‌شود. با توجه به مجوزهای اخذ شده از سوی وزارت بهداشت در خصوص افزایش ظرفیت استخدامی، داوطلبان لازم است اصلاحات دفترچه را مشاهده کنند.

مدیر کل روابط عمومی سازمان سنجش افزود: تاکنون ۱۷۵ هزار و ۶۱ نفر در این آزمون ثبت نام کرده اند.

زرین آمیزی گفت: باتوجه به اصلاحات اعلام شده مقرر شد امکان ویرایش اطلاعات برای متقاضیان ایجاد شود. آن دسته از متقاضیانی که قبلا نسبت به ثبت نام اقدام کرده اند، می‌توانند در صورت تمایل تا فردا جمعه تاریخ ۲۶ دی، نسبت به ویرایش کد رشته محل انتخابی خود اقدام کنند. مهلت اعلام شده به هیچ وجه قابل تمدید نیست.

گفتنی است؛ تاکنون سه سری اصلاحات در دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی منتشر شده و امروز پنج شنبه ۲۵ دی ماه سری چهارم این اصلاحات منتشر شد. ضروری است داوطلبان در این مدت با مراجعه به سازمان سنجش و مطالعه سری سوم اصلاحات نسبت به ثبت نام و یا ویرایش اطلاعات اقدام کنند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: