کد خبر: ۲۷۱۴۳۹
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۶ - ۲۵ دی ۱۳۹۹ - 2021January 14
سرهنگ جلیل موقوفه ای اظهار کرد: ساعت 10 شامگاه گذشته ماموران کلانتری 134 شهرک غرب هنگام گشت زنی در محدوده سعادت آباد متوجه تردد مشکوک و خارج از وقت ممنوعیت های پروتکل های ستاد کرونا در يك صرافي شدند. تیم گشت کلانتری برای بررسی موضوع به صرافی مراجعه و بررسی های اولیه را آغاز کردند.

شفاآنلاین>اجتماعی> رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگيري عاملان سرقت 4 میلیارد ريالي صرافي در سعادت آباد خبر داد و گفت: سارقان قبل از خروج از صرافی شناسایی و دستگیر شدند. 
 
به گزارش شفاآنلاین:سرهنگ "جلیل موقوفه ای " بیان داشت: ساعت 10 شامگاه گذشته  ماموران کلانتری 134 شهرک غرب  هنگام گشت زنی در محدوده سعادت آباد متوجه تردد مشکوک و خارج از وقت ممنوعیت های پروتکل های ستاد کرونا در يك صرافي شدند.  تیم گشت کلانتری برای بررسی موضوع به صرافی مراجعه و بررسی های اولیه را آغاز کردند.
وی با اشاره به اینکه در داخل صرافی 3 مرد در حال تردد بودند، عنوان کرد: تحقیقات پلیسی نشان از این داشت،  این افراد  مالک و متصدیان صرافی نبوده و متهمان سعی می کردند با وانمود کردن اینکه مالک صرافی هستند تحقیقات پلیسی را منحرف کنند.
سرهنگ موقوفه ای ابراز داشت: در بررسی های بیشتر مشخص شد که متهمان تعدادی دلار و ارزهای خارجی به ارزش 4 میلیارد ریال سرقت و قصد خروج از مغازه را داشتند که توسط ماموران مشاهده شده اند. 
این مقام انتظامی با بیان اینکه متهمان متعرف شدند که ساکن شهر کرج بوده و با استفاده از یک دستگاه خودروی سواری از شهر کرج برای سرقت به تهران مراجعه کرده بودند، گفت: متهم به همراه اموال مکشوفه به کلانتری انتقال و در ادامه اعترافات خود اظهار داشتند، به دفعات متعدد  برای خرید دلار به صرافی مراجعه و متوجه شده بودند که مالک صرافی مقدار فراوانی دلار و ارز در داخل مغازه نگهداری می کند که نقشه سرقت از سرافی را  طراحی کرده ایم.
سرهنگ موقوفه ای خاطر نشان كرد: با اعتراف صریح متهمان به جرم ارتکابی هر سه سارق برای سیر مراحل قانونی تحويل مراجع قضائي شدند.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: