کد خبر: ۲۷۱۱۴۷
تاریخ انتشار: ۱۹:۲۵ - ۲۲ دی ۱۳۹۹ - 2021January 11
فرمانده انتظامي استان البرز از کشف 130 هزار قرص غيرمجاز از يک عطاري در شهرک بنفشه کرج خبر داد .

شفاآنلاین>سلامت> فرمانده انتظامي استان البرز از کشف 130 هزار قرص غيرمجاز از يک عطاري در شهرک بنفشه کرج خبر داد .

به گزارش شفاآنلاین: سردار عباسعلي محمديان بيان داشت: در پي اطلاع ماموران اداره اماکن پليس امنيت عمومي استان البرز در خصوص تهيه قرص‌هاي غيرمجاز توسط اعضاي يک باند و پخش و فروش آن در بين عطاري‌ها و مشتريان خاص، پيگيري موضوع به‌صورت ويژه در دستور کار اين پليس قرار گرفت.

وي ادامه داد: در بررسي‌هاي اوليه محرز شد که اعضاي اين باند مواد اوليه قرص را طي فرآيندي خاص تبديل کرده و پس از آماده‌سازي، بين عطاري‌ها و مشتريان خود به فروش مي‌رسانند.

فرمانده انتظامي استان البرز افزود: ماموران با انجام اقدامات گسترده پليسي، عطاري مورد نظر را که محل فعاليت اعضاي اين باند بود را در منطقه شهرک بنفشه کرج شناسايي و پس از تحت‌نظر قراردادن ترددهاي صورت گرفته اين واحد صنفي موفق به دستگيري 2 نفر از اعضاي باند شدند.

وي با بيان اينکه در بازرسي از داخل خودرو و مغازه عطاري تعداد 130 هزار قرص غيرمجاز کشف شد، گفت: برابر اعلام کارشناسان، ارزش قرص‌هاي کشف شده حدود 6 ميليارد و 600 ميليون ريال برآورد شده است.

سردار محمديان با اشاره به اينکه در اين زمينه پرونده تشکيل و به مراجع قضائي ارسال شد، در پايان خاطرنشان کرد: پليس با هرکس که بخواهد امنيت و سلامت جوانان کشورمان را با خطر روبه‌رو کند، برابر قانون برخورد خواهد کرد.

برچسب ها: قرص ، البرز ، عطاری
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: