کد خبر: ۲۷۰۶۵۴
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۵ - ۱۷ دی ۱۳۹۹ - 2021January 06
سرهنگ كارآگاه کرم یوسفوند گفت: صبح دهم دی ماه کارآگاهان یگان گشت پليس آگاهي حين گشت زني در محدوده بزرگراه آزادگان به يکدستگاه خودروي پرايد با راننده مظنون می شوند که پس از استعلام از مرکز فرماندهی و کنترل پلیس آگاهی مشخص می شود خودروی مذکور چهارم دی ماه در محدوده شهرستان اسلام شهر به سرقت رفته است.

شفاآنلاین>اجتماعی>رئيس مرکز عملیات پليس آگاهي تهران بزرگ از دستگيري سارق حرفه اي خودرو با تعقيب و گريز و تيراندازي خبر داد . 
  
به گزارش شفاآنلاین: سرهنگ كارآگاه کرم یوسفوند گفت: صبح دهم دی ماه کارآگاهان یگان گشت پليس آگاهي حين گشت زني در محدوده بزرگراه آزادگان به يکدستگاه خودروي پرايد با راننده مظنون می شوند که پس از استعلام از مرکز فرماندهی و کنترل پلیس آگاهی مشخص می شود خودروی مذکور چهارم دی ماه در محدوده شهرستان اسلام شهر به سرقت رفته است.
وي افزود: کارآگاهان در ادامه به راننده خودرو مسروقه دستور ایست می دهند که سارق بلافاصله پس از شنيدن دستور با افزايش سرعت متواري و با لايي کشي در بين خودروها باعث ايجاد رعب و وحشت شهروندان و ايراد خسارت به خودروهاي عبوري مي شود .
به گفته رئيس مرکز عملیات پلیس آگاهی، واحد گشت با استفاده از علائم هشدار دهنده به سارق مجددا دستور توقف داده اما وی توجهي به اخطارهاي مکرر واحد گشت نکرده و به سمت شرق بزرگراه آزادگان اقدام به فرار مي کند، کارآگاهان در ادامه با توجه به حرکات مخاطره آميز سارق، برای هشدار و حفظ جان و مال شهروندان اقدام به شليک تير هوايي مي کنند که متاسفانه هيچ گونه تاثيري در اعمال و رفتار راننده خودرو مسروقه نداشته و باز هم با حرکات بسيار خطرناک به فرار خود ادامه داده و در طول مسير به چندين خودروي عبوري نیز خسارت وارد می کند. 
اين مقام انتظامي تصريح كرد: وقتی که سارق با جسارت تمام به فرار خود ادامه می دهد کارآگاهان برای متوقف کردن وی اقدام به تیراندازی به لاستيک هاي عقب خودروي پراید می کنند که با پنچر شدن لاستيک پس از طي مسافتي خودرو در ميدان بهاران با جدول کنار خيابان برخورد و متوقف مي شود.
یوسفوند گفت: با سرعت عمل اعضاي اکيپ متهم به هويت اکبر دستگير و برای سير مراحل قانوني تحويل اداره دوم پليس آگاهي شد.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: