کد خبر: ۲۶۹۸۳۰
تاریخ انتشار: ۲۱:۴۲ - ۰۶ دی ۱۳۹۹ - 2020December 26
با توجه به اینکه معماری نسخه الکترونیک مبتنی بر سرویس است، سرویس‌های رسیدگی آنلاین و نسخه الکترونیک قابلیت پیاده‌سازی در نرم افزار مطب‌ها و مراکز را دارد.
شفاآنلاین>سلامت>معاون بیمه و خدمات سلامت سازمان بیمه سلامت گفت: سرویس های رسیدگی آنلاین و نسخه الکترونیک قابلیت پیاده سازی در نرم افزار مطب ها و مراکز را دارد.
به گزارش شفاآنلاین:مهدی رضایی معاون بیمه و خدمات سلامت سازمان بیمه سلامت با اشاره به اینکه شورای هماهنگی سازمان‌های بیمه‌گر و نظام پزشکی در سطح ستاد برای پیگیری نسخه نویسی الکترونیکی تشکیل شده است، گفت: این شورا در سطح استان با هدف رفع چالش های استقرار نسخه الکترونیک، یکسان‌سازی کدینگ و قواعد تشکیل خواهد شد، ضمن اینکه ایجاد درگاه واحد جهت ارائه خدمات الکترونیک بین سازمان‌ها در دستور کار قرار دارد و اقدامات اصلی این کار نیز انجام شده است.

وی افزود: با توجه به اینکه معماری نسخه الکترونیک مبتنی بر سرویس است، سرویس‌های رسیدگی آنلاین و نسخه الکترونیک قابلیت پیاده‌سازی در نرم افزار مطب‌ها و مراکز را دارد.

معاون بیمه و خدمات سلامت سازمان بیمه سلامت اظهار کرد: تاکنون بیش از ۳۰ شرکت نرم افزاری گواهینامه آزمایشگاه سازمان بیمه سلامت را کسب کرده‌اند و از طریق نرم افزار خود اقدام به ارسال نسخ الکترونیک می‌کنند؛ با این وجود پنل سازمان بیمه سلامت برای موسساتی که فاقد نرم افزار هستند، نیز در حال خدمت رسانی است ؛ البته در صورت عدم دسترسی به یارانه مراکز می توانند از اپلیکیشن نسخه الکترونیک استفاده کنند.

وی تصریح کرد: هم اکنون مطالبات نسخ الکترونیک تولید شده ، تا قبل از ۱۰ ام ماه پرداخت می‌شود، همچنین ارائه مشوق‌ها مبتنی بر تعداد نسخ الکترونیک ثبت شده به مراجع بالادستی اعلام شده و ان شاالله در آینده نزدیک عملیاتی می‌شود.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: