کد خبر: ۲۶۹۲۷۰
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۵ - ۲۷ آذر ۱۳۹۹ - 2020December 17
آغاز همه گیری کووید۱۹ تا کنون در ارائه خدمات و مراقبت‌های دلسوزانه وعاشقانه ایشان در ایام دشوار بسیج ملی مقابله با کرونا، از ۲۶ آذر لغایت ۲ دی ماه هفته پرستار نامگذاری شده است.
شفاآنلاین>سلامت>رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت ضمن تاکید بر حمایت و همدلی همه اقشار و دستگاه‌ها با مدافعان سلامت، در عین حال ایفای نقش مسئولیت اجتماعی دستگاه‌ها و مشارکت در قدردانی از زحمات پرستاران طی اقدامی هماهنگ و نمادین در روز شنبه ۲۹ آذر ماه و همزمان با فرارسیدن روز پرستار را خواستار شد.
به گزارش شفاآنلاین:کیانوش جهانپور در نامه‌ای ضمن تبریک فرا رسیدن میلاد بانوی صبر و مقاومت، پرستار کربلا و عاشورا، حضرت زینب(س)، آورده است: «امسال نیز مانند سال‌های گذشته به منظور گرامیداشت روز پرستار و پاسداشت زحمات این قشر زحمتکش و ایثارگر از آغاز همه گیری کووید۱۹ تا کنون در ارائه خدمات و مراقبت‌های دلسوزانه وعاشقانه ایشان در ایام دشوار بسیج ملی مقابله با کرونا، از ۲۶ آذر لغایت ۲ دی ماه هفته پرستار نامگذاری شده است.
لذا خواهشمند است در راستای حمایت و همدلی با مدافعان سلامت، ایقای نقش مسئولیت اجتماعی آن دستگاه محترم و مشارکت در امر خطیر قدردانی از پرستاران و مدافعان سلامت این مرز و بوم، در تاریخ شنبه ۲۹ آذر در اقدامی نمادین راس ساعت ۲۰ سوت قطارها، کشتی‌ها، زنگ کارخانجات و صنایع به صدا درآید. همچنین مستدعی است شعار این هفته با عنوان «نبض سلامت جامعه، ضربان قلب پرستار» در تاریخ مذکور بر برج آزادی و برج میلاد در پایتخت نقش بسته و با نورافشانی در میادین شهرها از زحمات این قشر فداکار تجلیل شود.»
سپید
برچسب ها: شعار ، نبض سلامت ، پرستار
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: