کد خبر: ۲۶۹۲۵
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۵ - ۱۲ تير ۱۳۹۳ - 2014July 03
شفا آنلاين-هر وقت سخن از خوردن بستنی در گرمای تابستان می‌شود، ناخودآگاه طعم دهانمان تغییر می‌کند و به قول معروف آب می‌افتد. (البته با رعایت ضوابط ماه مبارک رمضان)، اما همین موضوع باعث شده تولیدکنندگان مختلف در جهان با استفاده از همین حس، هر روز نوع تازه‌ای از بستنی را روانه بازار مصرف کنند.

به گزارش شفا آنلاين،البته هرگز در ایران، این طعم های گوناگون جای طعم بستنی سنتی معروف خودمان را نمی گیرد؛ طعمی که چه در دوران کودکی و چه هم اکنون برایمان جذاب و شیرین است.

با توجه به تنوع موجود بازار بستنی در سوپرمارکت ها هرگز نمی توان به این بازار بسیار پررونق بخصوص در گرماگرم تابستان بی تفاوت بود چون این صنعت هم اکنون به یکی از صنایع بسیار سودآور در صنایع غذایی تبدیل شده، به طوری که بسیاری از تولیدکنندگان بدون توجه به فصل گرما یا سرما حتی خارج از مرزهای کشورشان به دنبال یافتن بازارهای مناسب هستند.

به هر حال این خوراکی خوشمزه علاوه بر مشغول کردن ذهن تولیدکنندگان توانسته ذهن بسیاری از ما را هم به عنوان مصرف کننده درگیر انواع طعم های خود کند. این در حالی است که می دانیم صنعت تولید بستنی از صنایع پرمصرف در انرژی است و با بالارفتن قیمت حامل های انرژی بدون تردید قیمت هر گاز این خوراکی خوشمزه تابستانی نیز بالاتر خواهد رفت. بنابراین بد نیست با توجه به اعلام قیمت های جدید و افزایش یافته این خوراکی بسیار مشهور تابستانی کمی از قیمت آن بیشتر بدانیم تا با دیدن قیمت مندرج روی بسته بندی های رنگارنگ آنها، جوش نیاوریم. هرچند با اولین گاز از آن، همه چیز را فراموش خواهیم کرد.


جام جم آنلاین

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: