کد خبر: ۲۶۹۲۰۹
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۵ - ۲۶ آذر ۱۳۹۹ - 2020December 16
‌ به 40 نفر از کسانی که با جملات حاوی قدرشناسی از کادر درمانی، در پویش مردمی سپاس شرکت می‌کنند، به قید قرعه جایزه یک میلیون تومانی تعلق می‌گیرد.
شفاآنلاین>سلامت>دبیر اجرایی پویش مردمی «سپاس» از راه اندازی این پویش برای پاسداشت زحمات و فداکاری‌های پرستاران و کادر درمان خبر داد و گفت: این پویش تا روز تولد حضرت زینب(س) و روز پرستار ادامه دارد.
به گزارش شفاانلاین:حسین مددی،دبیر اجرایی پویش مردمی سپاس  با اشاره به زحمات کادر درمانی کشور در طول ماه‌های شیوع کرونا، گفت: با توجه به فداکاری‌های پرستاران و دیگر کادر درمانی کشورمان، پویشی برای قدردانی از زحمات این قشر از جامعه راه‌اندازی شد تا همدلی جامعه با کادر درمانی به گوش این عزیزان برسد.

وی افزود: پویش مردمی «سپاس»، پویشی است که در جریان آن مردم، زیباترین جمله‌ای را که می‌توانند قدردانی از پرستاران و کادر درمانی را در قالب آن بیان کنند، به سامانه پیامکی این پویش می‌فرستند.

دبیر اجرایی پویش مردمی سپاس یادآور شد:‌ این پویش تا میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار ادامه دارد و مردم می‌توانند جملات زیبای خود را برای قدردانی از مدافعان سلامت کشور برای ما ارسال کنند.

مددی با بیان اینکه مشارکت مردم در این پویش قابل توجه بوده است، گفت:‌ به 40 نفر از کسانی که با جملات حاوی قدرشناسی از کادر درمانی، در پویش مردمی سپاس شرکت می‌کنند، به قید قرعه جایزه یک میلیون تومانی تعلق می‌گیرد.



وی ضمن یادآوری تلاش‌ها و فداکاری‌های بی‌دریغ پرستاران و کادر درمانی، تاکید کرد: پویش مردمی سپاس، اقدامی برای تشکر و قدردانی میلیونی مردم از مدافعان خستگی‌ناپذیر سلامت کشور است تا بار دیگر همدلی، هم‌صدایی و حس نوع‌دوستی مردم ایران در این روزهای دشوار به نمایش گذاشته شود.

 هموطنان برای مشارکت در پویش مردمی سپاس می‌توانند جملات خود برای قدردانی از پرستاران و کادر درمانی از طریق پیامک به سامانه پیامکی 30001171 ارسال کنند.
فارس
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: