کد خبر: ۲۶۸۲۷۸
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۵ - ۰۷ آذر ۱۳۹۹ - 2020November 27
صادق ضیائیان با اشاره به آغاز بارش برف در شمال‌غرب کشور، اظهار کرد: انتظار داریم، بارش برف در مناطق شمال‌‌‌غرب کشور از جمله استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، بخش‌هایی از کردستان، زنجان و همچنین اردبیل، ادامه داشته باشد.

شفاآنلاین>اجتماعی> مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی بحران‌آفرین به کشور خبر داد و به مسئولان در این زمینه هشدار داد.

به گزارش شفاآنلاین: صادق ضیائیان با اشاره به آغاز بارش برف در شمال‌غرب کشور، اظهار کرد: انتظار داریم، بارش برف در مناطق شمال‌‌‌غرب کشور از جمله استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، بخش‌هایی از کردستان، زنجان و همچنین اردبیل، ادامه داشته باشد.

وی بیان این‌که ارتفاع برف در این مناطق به 40 سانتیمتر و بیشتر از این مقدار نیز می رسد، افزود: برای روزهای جمعه، شنبه و یکشنبه نیز بارش را در نیمه‌غربی و نوار شمالی کشور خواهیم داشت. همچنین در استان‌‌های خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، لرستان، نوار غربی اصفهان، شمال‌غرب فارس، شمال بوشهر، کرمانشاه، کردستان، غرب مازندران، گیلان و همچنین تهران، البرز، قزوین و زنجان، بارش‌های خوبی انتظار می‌رود.

وی یادآور شد: از شنبه و یکشنبه، بارش در استان‌های خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری و همچنین لرستان با شدت بیشتری ادامه پیدا کند. احتمال وقوع سیلاب در این استان‌ها نیز وجود دارد؛ بنابراین باید تمهیدات لازم در این خصوص اندیشیده شود و هموطنان نیز از سفرها و ترددهای جاده‌ای غیرضروری در این مدت پرهیز کنند و از مسیل‌ها و رودخانه‌ها فاصله بگیرند و خود را در معرض خطر قرار ندهند.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل از نظر بارش برف و در جنوب غرب از نظر بارش باران، مناطق بحرانی در این مدت خواهند بود.تسنیم

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: