کد خبر: ۲۶۸۰۴۱
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۴ - ۰۲ آذر ۱۳۹۹ - 2020November 22
باراک اوباما:
همه روسای جمهور امریکا از جمله جیمی کارتر که نتوانست برای دوره دوم انتخاب شود، زمانی که کاخ سفید را ترک کردند، ترجیح دادند از زندگی سیاسی بازنشسته شوند.



شفاآنلاین>اجتماعی>جو بایدن «بی مسئولیتی باورنکردنی» دونالد ترامپ را محکوم می کند.

به گزارش شفاآنلاین: همه روسای جمهور امریکا از جمله جیمی کارتر که نتوانست برای دوره دوم انتخاب شود، زمانی که کاخ سفید را ترک کردند، ترجیح دادند از زندگی سیاسی بازنشسته شوند.

 انتشار خاطرات آنها سودآور است. دونالد ترامپ ، که ریاست جمهوری او یک پدیده رسانه ای است . نیویورک پست ، پیشنهادی 100 میلیون دلاری به وی داده است.

 ساخت «کتابخانه ریاست جمهوری» که به طور مشترک با بایگانی ملی اداره می شوند. آنها معمولاً در ایالتی ساخته می شوند که رئیس جمهور سابق دوره قبلی خود را در آن خدمت کرده است.

 مرکز ریاست جمهوری باراک اوباما هنوز در دست ساخت است و انتظار نمی رود تا سال آینده افتتاح شود. باراک اوباما تا حدودی این سنت را زیر پا گذاشته است. این ساختمان آرشیو دو دوره وی را در خود جای نخواهد داد و منحصراً توسط بنیاد اوباما اداره می شود.
 پل ماسگریو ، کارشناس سیاسی در واشنگتن پست گفت: «راه برای جمع آوری مبالغ هنگفت برای ترامپ برای  اصلاح وجهه خود باز است.»
 روسای جمهور سابق از بسیاری امتیازات بهره مند می شوند ، از جمله امتیاز افتخاری نمایش تصویر  آنها در گالری ملی پرتره است. همه آنها مستمری مادام العمر دریافت می کنند .هزینه های سفر ، کارکنان ، دفتر یا بهداشت آنها نیز تأمین می شود. امکان معالجه  آنها در بیمارستانهای نظامی کشور محفوظ است.
 ده سال پس از خروج روسای جمهور از کاخ سفید ، آنها از حمایت سازمان های مخفی بهره مند می شوند. به طور متوسط ، یک رئیس جمهور سابق سالانه بیش از یک میلیون دلار برای مودیان آمریکایی هزینه دارد. در سال 2017 ، متنی به طور گسترده توسط مجلس نمایندگان تصویب شد که این مبلغ را 500 هزار دلار اعلام کند. این طرح از آن زمان در سنا همچنان در هاله ای از ابهام است و به نظر می رسد دیگر در دستور کار نیست.  فیگارو

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: