کد خبر: ۲۶۷۸۶۵
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۰ - ۲۸ آبان ۱۳۹۹ - 2020November 18
سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی اعلام کرد: همه مشمولانی که برگ آماده به خدمت به تاریخ یکم و سوم آذر سال ۱۳۹۹ دریافت کرده اند، باید حداکثر تا روز پنجشنبه - ۲۹ آبان ماه - با مراجعه به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+۱۰)، برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش را دریافت و برابر اطلاعات مندرج در آن اقدام کنند.
شفاآنلاین>اجتماعی> سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی، همه مشمولان فارغ‌التحصیل دانشگاه‌ها، دیپلم و زیردیپلم را که دارای برگ آماده به خدمت پایه خدمتی آذر سال ۹۹ هستند، به خدمت سربازی فراخواند.

به گزارش شفاآنلاین:از پایگاه خبری پلیس، سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی اعلام کرد: همه مشمولانی که برگ آماده به خدمت به تاریخ یکم و سوم آذر سال ۱۳۹۹ دریافت کرده اند، باید حداکثر تا روز پنجشنبه - ۲۹ آبان ماه - با مراجعه به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+۱۰)، برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش را دریافت و برابر اطلاعات مندرج در آن اقدام کنند.

در این اطلاعیه آمده است: همه مشمولان دارای مدرک تحصیلی دانشگاهی و غیر دانشگاهی(دیپلم و زیردیپلم) باید در تاریخ، ساعت، محل و مراکزی که در برگ معرفی نامه مشمولان درج شده، حضور یابند تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

مشمولان نسبت به همراه داشتن وسایل ضروری و شخصی(اعم از مسواک، خمیر دندان، قاشق و چنگال، لیوان فلزی، بشقاب فلزی،  حوله، لباس گرم، کاغذ، خودکار، خشکبار، ماسک و مواد ضد عفونی، کارت تلفن، کارت اعتباری و ...)  دقت لازم را داشته باشند. همچنین  در طول دوره به دلیل شرایط پیش آمده امکان مرخصی سربازان وجود ندارد، از این رو، مشمولان باید اصل مدارک مورد نیاز اعم از برگ آماده به خدمت، برگ محل مراجعه، برگ واکسیناسیون، کارت ملی و شناسنامه، مدارک مربوط به شرایط خاص مانند تأهل، گواهی فوت والدین، جانبازان بالای ۱۰ درصد، خانواده درجه یک شهدا و... را نیز به  همراه خود داشته باشند.

در این اطلاعیه آمده است: برای پیشگیری از بروز و شیوع بیماری کرونا، مشمولان اعزامی در روز اعزام توسط وظیفه عمومی استان ها و مراکز آموزش نیروهای مسلح مورد غربالگری قرار می گیرند.  عدم حضور به موقع در زمان و محل های تعیین شده، غیبت محسوب شده و برابر ماده ۱۰ و ۵۸ قانون خدمت وظیفه عمومی با آنان رفتار خواهد شد.

سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی تصریح کرده است: متقاضیان در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir ، سامانه تلفن گویا به شماره ۰۹۶۴۸۰ و یا کانال سازمان به نشانی khabaresarbazi @ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: