کد خبر: ۲۶۷۴۶۳
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۵ - ۲۰ آبان ۱۳۹۹ - 2020November 10
ارائه خدمات بیمه‌ای به جامعه هدف و از جمله بازنشستگان و سالمندان اغلب غیرحضوری است و در شعب و کارگزاری‌ها نیز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام می‌گیرد.
 شفاانلاین>اجتماعی>مدیر کل تامین اجتماعی غرب تامین تهران گفت: در طول شش ماهه نخست سال جاری و در شرایط سخت کرونایی بیش از 4 هزار نفر از بیمه‌شدگان تهرانی تحت پوشش اداره کل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ به جرگه باز نشستگان پیوستند.

 به گزارش شفاآنلاین:حسین امیری‌گنجه، مدیر کل تامین اجتماعی غرب تامین تهران بزرگ که در نشست شورای معاونان این اداره کل سخن می‌گفت، با تایید مطلب بالا افزود: ارائه خدمات بیمه‌ای به جامعه هدف و از جمله بازنشستگان و سالمندان اغلب غیرحضوری است و در شعب و کارگزاری‌ها نیز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام می‌گیرد.

وی تاکید کرد: خوشبختانه بیش از 90درصد فعالیت‌های بیمه‌ای باز نشستگان؛ در شرایط خاص کرونایی از طریق خدمات غیرحضوری انجام می‌شود. سازمان تامین اجتماعی تلاش دارد ارائه خدمت به بازنشستگان، کارفرمایان و بیمه‌شدگان را در کمترین زمان ممکن و به صورت غیرحضوری انجام دهد.

مدیر کل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ روند صدور حکم باز نشستگی را کمتر از یک ماه دانست و افزود: متاسفانه بعضا اعلام ترک کار از سوی کارفرمایان، جمع‌آوری سوابق بیمه‌ای، اجرای رای کمیته مشاغل سخت و زیان‌آور و پرداخت بدهی از سوی کارفرمایان، آرای دیوان عدالت اداری و تعطیلی کارگاه‌ها موجب می‌شود صدور حکم بازنشستگی غیرمتعارف گردد.

امیری‌گنجه اجرای طرح 3070 را کاری تحول‌گرا و اثرگذار در مناسبات و توسعه خدمات حضوری سازمان تامین اجتماعی دانست و افزود: کاهش مراجعان، در یافت خدمت در حداقل زمان از اثرات و ارتقای رضایتمندی مخاطبان این طرح ملی خواهد بود.

وی تاکید کرد: بسیاری از خدمات سازمان تامین اجتماعی که حضوری انجام می‌گرفت، در راستای این طرح هم‌اکنون به صورت غیرحضوری صورت می‌گیرد. خدماتی از قبیل مشاهده حکم افزایش سالیانه، مشاهده فیش حقوقی صدور گواهی حقوقی مستمری‌بگیران مشاهده حساب و نحوه مبلغ مستمری بازنشستگی را می‌‎توانند از طرح‌هایی دانست که به ثمر نشسته و موجبات رضایتمندی اقشار مختلف مردم را فراهم نموده است.

مدیر کل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ مهمترین دغدغه بازنشستگان و سالمندان را مسائل اقتصادی، تکریم، بیمه تکمیلی و عدم بکارگیری از تجربیات آنها دانست و تصریح کرد: خوشبختانه با همت و تلاش‌های بی‌شائبه مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی، مستمری این عزیزان طی سال جاری دو بار افزایش یافت.

وی یکی از گله‌مندی بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی را داشتن سابقه بالا و دریافت مستمری حداقلی برشمرد و گفت: پس از 12 سال متناسب‌‍سازی حقوق مستمری‌بگیران که یکی از مهمترین مطالبات این عزیزان بوده در هفته تامین اجتماعی سال 1399 با پیگیری‌های مستمر و چندین ماهه تیم مدیریتی سازمان تامین اجتماعی و با مشارکت نمایندگان تشکل‌های بازنشستگی بر مبنای سابقه بیمه‌پردازی و دستمزد مشمول کسر حق بیمه (عدالت بیمه‌ای) به ثمر رسید.

مدیرکل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ تعداد باز نشستگان و مستمری‌بگیران تحت پوشش اداره کل غرب را 354 هزار نفر دانست و تصریح کرد: این آمار نشان می‌دهد نسبت شهریور به خرداد سال جاری 1درصد افزایش پیدا کرده است و تعداد بازنشستگان اصلی و تبعی این اداره کل 604 هزار نفر نیز است.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: