کد خبر: ۲۶۷۳۷۲
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۰ - ۱۸ آبان ۱۳۹۹ - 2020November 08
سایت خبری تحلیلی «آتیه آنلاین» با حضور مصطفی سالاری مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی آغاز به کار کرد و به عنوان رسانه تخصصی حوزه رفاه و تأمین اجتماعی به جامعه رسانه‌ای کشور پیوست.

شفاآنلاین>سلامت>مصطفی سالاری در مراسم رونمایی از این سایت خبری تحلیلی گفت: اکنون بیش از نیمی از جمعیت کشور با سازمان تأمین اجتماعی تعامل مستقیم داشته و از رسانه آتیه آنلاین انتظار می‌رود که مباحث این سازمان را به صورت جامع، دقیق و گسترده به اطلاع عموم مردم برساند.

 به گزارش شفاآنلاین:با بیان اینکه موسسه فرهنگی و هنری آهنگ آتیه به عنوان بازوی رسانه‌ای و فرهنگی سازمان تأمین اجتماعی وظایف متعددی بر عهده دارد، اظهار داشت: آتیه آنلاین با انتشار مطالب دقیق و تخصصی می‌تواند مبنا و شالوده فعالیت موسسه آتیه باشد.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی همچنین با اشاره به فعالیت‌های حوزه اقتصادی و سرمایه گذاری، گفت: علاوه بر بیمه‌شدگان و بازنشستگان که از خدمات سازمان تأمین اجتماعی استفاده می‌کنند، جامعه بزرگ کارفرمایان، فعالان اقتصادی و صاحبنظران و اندیشمندان این حوزه نیز از جمله مخاطبان اصلی آتیه آنلاین هستند.

سالاری فرارسیدن روز رادیولوژی را به تمامی رادیولوژیست ها به ویژه رادیولوژیست‌های سازمان تأمین اجتماعی تبریک گفت و افزود: در دوران شیوع کرونا، این قشر از همکاران متحمل زحمات مضاعف شده‌ و اهتمام ارزنده‌ای برای ارائه خدمات به بیماران و مراجعه‌کنندگان مراکز تشخیصی و درمانی متقبل می‌شوند.

مازیار هوشمند مدیرعامل موسسه فرهنگی و هنری آهنگ آتیه نیز در این مراسم گفت: موسسه آتیه بازوی رسانه‌ای سازمان تامین اجتماعی است و با هدف افزایش ارتباط و تعامل سازمان و شرکای اجتماعی شکل گرفته است.

وی با بیان اینکه در این موسسه در ادوار متعدد اقدامات اثرگذار فرهنگی و رسانه‌ای انجام گرفته است، گفت: همگام با تحولات اجتماعی انتشار مطالب تخصصی در رسانه های مکتوب، برخط و شبکه‌های اجتماعی به صورت همزمان در این موسسه دنبال می‌شود و تلاش شده که ماموریت‌های محوله به بهترین نحو انجام شود.

در پایان این مراسم سایت خبری تحلیلی آتیه آنلاین با نشانی atiyeonline.ir رونمایی شد.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: