کد خبر: ۲۶۷۳۵۵
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۵ - ۱۸ آبان ۱۳۹۹ - 2020November 08
وزارت بهداشت با توجه به شرایط تحریم در میدان جنگ مقابله با کرونا قرار دارد.

شفاآنلاین>سلامت>سید مسعود خاتم، اظهار داشت: جامعه پزشکی و پرستاری بار دیگر در ارائه خدمات به بیماران کرونایی ثابت کردند، با همدلی می‌توان مشکلات را کاهش داد.

به گزارش  شفاآنلاین: خاتم با بیان اینکه وزارت بهداشت از هیچ خدمتی در ارائه خدمات به بیماران کرونایی فروگذاری نمی‌کند، گفت: کشور در شرایط سخت اقتصادی قرار دارد، اما وزارت بهداشت با توجه به این شرایط در میدان جنگ مقابله با کرونا قرار دارد و از تلاش و ها و خدمات بی شائبه این مجموعه خستگی ناپذیر باید قدردانی کرد.

نماینده خوانسار و گلپایگان در مجلس، با بیان اینکه کادر پزشکی از ارائه خدمات مطلوب غافل نیست، افزود: حوزه بهداشت و درمان با حضور کادر پزشکی و پرستاری ایثارگر مشکلی در ارائه خدمات به بیماران ندارد، درست است که کشور در شرایط تحریم قرار دارد؛ اما متخصصان داخلی در تأمین دارو و تجهیزات مورد نیاز بیمارستان‌ها به ویژه در بخش‌های مراقبت ویژه فعالیت مجدانه داشته و ما به رشادت‌های کادر درمان افتخار می‌کنیم.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، تاکید کرد: هیچ کمبودی در حوزه دارو و تجهیزات پزشکی در مراکز درمانی وجود ندارد و کادر درمانی در ارائه خدمات تلاش‌های بی وقفه‌ای بسیاری دارند.

خاتمی با بیان اینکه مدیریت یکپارچه در سطح کلان می‌تواند به کاهش مبتلایان کرونا کمک کند اظهار داشت: نمی‌توان در همه موارد از وزارت بهداشت انتظار حل مشکلات را داشت، لذا تمام دستگاه‌ها و نهادها باید با وحدت رویه به وزارت بهداشت کمک کنند.

وی گفت: مجلس شورای اسلامی ظرفیت‌های بسیاری دارد و در این بحران همراه و پشتیبان وزارت بهداشت است و با تمام توان تلاش می‌کنیم میزان تعاملات افزایش پیدا کند.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: