کد خبر: ۲۶۷۳۱۶
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۵ - ۱۷ آبان ۱۳۹۹ - 2020November 07
در مبارزه با اپیدمی کرونا هر دستگاهی باید به وظایف خود عمل کند.
شفاآنلاین>سلامت>عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت بهداشت در خط مقدم مبارزه با کرونا با همه توان فعالیت می‌کند، پزشکان و پرستاران نیز با همه قدرت فداکاری کردند اما موفقیت در این مبارزه نیازمند همکاری و همراهی همه دستگاه‌ها است.    

به گزارش شفاآنلاین:در مبارزه با اپیدمی کرونا هر دستگاهی باید به وظایف خود عمل کند. وزارت بهداشت در میدان مبارزه با کرونا به خوبی فعالیت کرده و انتظار داریم دستگاه‌های دیگر نیز تا پایان کار در کنار این وزارتخانه عمل کنند.

وی ادامه داد: هم افزایی، همکاری و همیاری همه دستگاه‌ها در مقابله با بحران کرونا تأثیر بسزایی دارد اینکه فقط از وزارت بهداشت انتظار جنگیدن در این بحران را داشته باشیم، نه تنها مشکلی را حل نمی کند؛ بلکه شرایط را سخت تر می کند. وظیفه تمام نهادها است که هشدارهای وزارت بهداشت را جدی بگیرند.

میر محمد میبدی تصریح کرد: نمی شود که همه امور همچون گذشته انجام شود اما از وزارت بهداشت توقع فعالیت های بزرگ داشته باشیم.

وی با اینکه رعایت همه نکات و الزامات بهداشتی توسط وزارت بهداشت به مردم آموزش داده شده، افزود: از اواخر سال گذشته تاکنون پزشکان و پرستاران با وجود مشکلات بسیار با همه توان از بیماران کرونایی مراقبت کردند و هیچ واژه ای جای قدردانی از آنها را نمی گیرد. باید با توجه ویژه به وزارت بهداشت و کادر درمان بحران را پشت سر گذاشت.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی افزود: از سازمان برنامه و بودجه و بانک مرکزی انتظار می رود، منابع و اعتبارات مورد نیاز برای مقابله با کرونا را به طور کامل در اختیار حوزه سلامت قرار دهند، تا تجهیزات مورد نیاز کادر درمان از تولیدکنندگان داخلی و صنعتگران تامین کرد و بدون شک حمایت از تولیدکنندگان داخلی می‌تواند مسیر مبارزه با کرونا را هموارتر کند.         
برچسب ها: کرونا ، مقابله ، دستگاه
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: