کد خبر: ۲۶۷۰۶۲
تاریخ انتشار: ۱۷:۰۰ - ۱۲ آبان ۱۳۹۹ - 2020November 02
کادر درمانی در کل کشور ایثارگرانه در صحنه نبرد با این ویروس وارد شد و‌ نزدیک به ۸ ماه است که در میدان نبرد با بیماری حضور دارند

شفاآنلاین>سلامت>فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران گفت: برای همراهی با کادر درمانی در آینده نزدیک پایگاه‌های حافظان سلامت تشکیل و بر اساس تفاهم‌های انجام گرفته با وزیر بهداشت این پایگاه‌ها مرکز شکل‌گیری گروه‌های داوطلب کمک به مقابله با کرونا می‌شود.                                     

به گزارش شفاآنلاین:سردار حسن حسن زاده فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران ظهر امروز در آئین تجلیل از حافظان سلامت بیمارستان فیروزآبادی شهرری اظهار کرد: در چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با شیوع ویروس منحوس کرونا بار دیگر روحیه جهادی، بسیجی و انقلابی آحاد ملت که بر گرفته از ایمان مستحکم الهی است، بر همگان آشکار شد.

وی گفت: روحیه جهادی و انقلابی ملت ایران تاکنون در عرصه‌ها و ادوار مختلف به نمایش گذاشته شده و در حال حاضر نیز شاهد تلاش‌ها و دلاوری‌های مدافعان سلامت در عرصه جدید نبرد با بیماری و شیوع فراگیر کرونا هستیم.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران ادامه داد: کادر درمانی در کل کشور ایثارگرانه در صحنه نبرد با این ویروس وارد شد و‌ نزدیک به ۸ ماه است که در میدان نبرد با بیماری حضور دارند و شهدایی را تقدیم ملت کردند که این‌ها نشان دهنده کشورهای اسلامی، مهدوی و انقلابی است.

سردار حسن زاده اذعان کرد: در شرایط فعلی که ما نیز مانند تمامی کشورها با آغاز موج جدید بیماری کرونا مواجه هستیم، اما به برکت اسلام در کشورمان موج دیگری نیز وجود دارد که برای تجلیل از پرسنل فداکار و تجلیل از حافظان سلامت ایجاد شده است و در واقع در این موج مردم می‌توانند همراه با مدافعان سلامت در سنگر بهداشت و سلامت حاضر شوند.

وی تصریح کرد: رزمایش حافظان سلامت در تمام کشور آغاز شده و اقدامات متعددی برنامه‌ریزی شده است که با همراهی گروه‌های جهادی سلامت و با ملت عزیزمان امکان پذیر خواهد شد، بخشی از این رزمایش به کمک‌های مؤمنانه و بخشی حضور طلاب داوطلب در بخش‌های کرونا است.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران با بیان اینکه در تولید ماسک مشکلی وجود ندارد، عنوان کرد: بخشی از نیازمندی‌های ماه‌های نخست مقابله با بیماری کرونا برطرف شده است.

سردار حسن زاده بیان کرد: در بحث همراهی با کادر درمانی در آینده نزدیک پایگاه‌های حافظان سلامت تشکیل و بر اساس تفاهم‌های انجام گرفته با وزیر بهداشت این پایگاه‌ها مرکز شکل‌گیری گروه‌های داوطلب کمک به مقابله با کرونا می‌شود که داوطلبان پس از کسب آموزش‌های لازم در محله‌ها حضور یافته و به مردم کمک می‌کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بسیج و سپاه به همه مردم خدمات رسانی کرده و در هیچ فرصتی هم‌رزمان خود را تنها نمی‌گذارد؛ کشور و ملت ما در مواجه با هر تهدیدی ثابت کرده است که با وحدت، یکپارچگی و انسجام بی‌نظیر در مقابل آن می‌ایستد و آن را تبدیل به فرصت می‌کند.


 در این مراسم با حضور سردار حسن حسن زاده فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران، حسین توکلی کجانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری، رسول جلالی رئیس دادگستری، غلامرضا نوفرستی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ری و سایر مسؤولان از زحمات و خدمات شبانه روزی کادر درمان بیمارستان فیروزآبادی شهرری به منظور مقابله با بیماری کرونا تجلیل و قدردانی شد.

برچسب ها: پایگاه ، حافظان ، سلامت
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: