کد خبر: ۲۶۶۶۸۳
تاریخ انتشار: ۱۶:۳۰ - ۰۵ آبان ۱۳۹۹ - 2020October 26
معاون آمادگی، مقابله و پدافند غیرعامل سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از خرید تجهیزات جدید جستجو و نجات برای مدیریت بحران تهران خبر داد.

شفاآنلاین>اجتماعی>اسماعیل سلیمی، با بیان اینکه بر اساس برنامه‌ریزی‌ها و هدف‌گذاری‌های انجام شده در سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران لازم بود که تجهیزات جدید جستجو و نجات سبک و سنگین برای شهر تهران خریداری شود.

به گزارش شفاآنلاین:سلیمی با بیان اینکه پیش از این نیز طی چندین مرحله تجهیزات جستجو و نجات برای مدیریت بحران شهرتهران خریداری شده و در اختیار پایگاه‌های مدیریت بحران سطح شهر قرار گرفته بود، گفت: به تازگی نیز تجهیزات جدید تیم های سبک جستجو و نجات شهری خریداری شده و در میان پایگاه‌های پشتیبانی و مدیریت بحران شهر تهران توزیع می‌شود. 

به گفته معاون آمادگی، مقابله و پدافند غیرعامل سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران این تجهیزات که در پایگاه‌های مدیریت بحران قرار می‌گیرد، در هنگام بروز بحران و حوادث احتمالی در اختیار تیم های جستجو و نجات سبک قرارخواهد گرفت تا در عملیات جستجو و نجات مورد استفاده قرار بگیرد.

سلیمی از خرید تجهیزات دیگر مثل برج روشنایی و پمپ آب نیز خبر داد و گفت: با توجه به محدود بودن تعداد این اقلام آنها در میان پایگاه‌های مدیریت بحران منتخب در چهار پهنه شمال، جنوب، غرب و شرق تهران قرار می‌گیرند و با توجه به اینکه کار با آن نیازمند آموزش و دقت بالایی است، دوره‌های آموزشی کار با این وسایل نیز برای متصدیان آنها برگزار خواهد شد.

براساس گزارش روابط عمومی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، به گفته وی، مدیریت شهری پایتخت توجه ویژه‌ای به موضوع مدیریت بحران داشته و اقدامات انجام شده نیز در همین راستا انجام شده است.

برچسب ها: تجهیزات ، نجات ، بحران
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: