کد خبر: ۲۶۶۶۱۳
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۰ - ۰۴ آبان ۱۳۹۹ - 2020October 25
وزیر بهداشت:
وزیر بهداشت گفت: کماکان صحن‌ حرم‌ها با نظارت های بهداشتی باز است و ما بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی، فاصله‌گذاری، عدم تجمعات باز صحن‌ها نظارت خواهیم داشت.
شفاآنلاین>سلامت>وزیر بهداشت گفت: تغییری در تصمیمات ستاد کرونا برای تعطیلی حرم‌ها ایجاد نشده است و کارشناسان ما درحال انجام مطالعات بر روی اجرای بهتر پروتکل‌های بهداشتی در این اماکن هستند.

به گزارش شفاآنلاین:سعید نمکی وزیر بهداشت  در خصوص تصمیمات جدید ستاد مقابله با کرونا برای تعطیلی حرم‌های متبرکه، اظهار داشت: تغییری در تصمیمات ستاد کرونا برای تعطیلی این اماکن مقدس ایجاد نشده است و کارشناسان ما درحال انجام مطالعات بر روی اجرای بهتر پروتکل‌های بهداشتی در این اماکن هستند.

وی افزود: کماکان صحن‌ حرم‌ها با نظارت های بهداشتی باز است و ما بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی، فاصله‌گذاری، عدم تجمعات باز صحن‌ها نظارت خواهیم داشت.

نمکی با بیان اینکه محدودیت‌های اعلام شده برای یک هفته اجرایی خواهد شد و وضعیت را بررسی خواهیم کرد، افزود: نظارت‌ها بر رعایت پروتکل‌ها از طریق دانشگاه‌های علوم پزشکی و کارشناسان بهداشت محیط صورت خواهد گرفت.

وزیر بهداشت در پاسخ به این پرسش که واکسن‌های آنفلوآنزا چه زمانی در داروخانه‌ها توزیع خواهد شد، اظهار کرد: مسؤولان تمام تلاش خود را به کار بسته‌اند تا این محموله‌ها به کشور وارد شود و امیدواریم طی روزهای آتی این اتفاق رخ دهد.فارس

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: