کد خبر: ۲۶۶۳۹۶
تاریخ انتشار: ۲۱:۱۵ - ۲۹ مهر ۱۳۹۹ - 2020October 20
رییس ستاد نماز جمعه تهران گفت: به دلیل شرایط خاص در مواجه با ویروس کرونا و برای حفظ سلامت شهروندان نماز جمعه این هفته ۲ آبان ماه در پایتخت اقامه نخواهد شد.

شفاآنلاین>اجتماعی>سیدباقر پیش‌نمازی، رییس ستاد نماز جمعه تهران ضمن اشاره به برگزاری نماز جمعه در ایام مقابله با بحران کرونا، بیان کرد: به دلیل وضعیت قرمز شهر تهران و برای حفظ سلامت شهروندان نماز جمعه این هفته ۲ آبان ماه اقامه نخواهد شد.

 به گزارش شفاآنلاین:رییس ستاد نماز جمعه تهران گفت: در ایام مقابله با کرونا که برای حفظ سلامت شهروندان نماز جمعه با حضور نمازگزاران اقامه نمی‌شود، هر هفته خطبای جمعه سخنرانی خود را که جایگزین خطبه محسوب می‌شود از طریق رسانه ملی (شبکه یک سیما و رادیو تهران) و بدون حضور نمازگزاران به سمع و نظر مردم می‌رسانند.

پیش‌نمازی تاکید کرد: بر این اساس حجت‌الاسلام و المسلمین کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران، جایگزین خطبه‌های نماز این هفته را در برنامه «پیام جمعه» به سمع و نظر مردم می‌رساند.

برنامه «پیام جمعه» هر جمعه راس ساعت ۱۸ از شبکه یک سیما پخش می‌شود و خطبا پیام جمعه را در برنامه تلویزیونی به سمع و نظر مردم و نمازگزاران می‌رسانند. علاقه‌مندان می‌توانند از این طریق در جریان مباحث مطرح شده قرار بگیرند.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: