کد خبر: ۲۶۶۳۳۰
تاریخ انتشار: ۱۷:۰۰ - ۲۸ مهر ۱۳۹۹ - 2020October 19
مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران از استقرار مربی ورزشی در بوستان‌های پایتخت برای آموزش وسایل ورزشی پارک‌ها خبر داد.
 شفاآنلاین>سلامت>امیر محسنی با اشاره به هفته تربیت بدنی، گفت: در این هفته شهروندان را تشویق می کنیم که حتما ورزش کنند. چاقی روز به روز بر ما چیره می شود و طبق آمارها کودکان و نوجوانان به خاطر عدم تحرک به خصوص در زمان کرونا، روز به روز چاق تر می شوند.

به گزارش شفاآنلاین: مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران در خصوص اینکه همه ما در هر سن و شرایطی می توانند ورزش کنند، افزود: ۱۲۰۰ ایستگاه در بوستان های پایتخت وجود دارد و در شهر تهران ۳ میلیون مخاطب و بیش از یک هزار فضای ورزشی داریم.

وی با تاکید بر اینکه در زمان بروز ویروس کرونا ورزش را در قالب شبکه های مجازی به مردم عرضه کردیم، اظهار کرد: در این روزها برای تمام سنین از جمله جوانان، کودکان، سالمندان و غیره برنامه هایی را در قالب ویدئو برای شهروندان آماده سازی کرده ایم.

محسنی با بیان اینکه در ۲۲۰۰ بوستان تهران وسایل ورزشی پارکی داریم، ادامه داد: به تازگی آموزش استفاده از ۳۰ نوع وسایل پارکی را در قالب ویدئوی آموزشی تولید کرده ایم که توضیح داده شده که تمامی این وسایل استاندارد هستند. این در حالی است که پزشکان و کارشناسان فیزیوتراپی و طب، استفاده از این وسایل پارکی را در ویدئوهایی آموزش می دهند.

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران در پایان خاطرنشان کرد: به زودی مربی های ورزشی در بوستان ها استقرار می یابند و صبح ها در بوستان های شهر تهران، مربی های ورزشی در ایستگاه های ورزش بوستان ها، نسبت به ورزش شهروندان اقدام می کنند.


برچسب ها: ورزش ، کرونا ، سلامت
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: