کد خبر: ۲۶۶۳۲۵
تاریخ انتشار: ۱۶:۳۰ - ۲۸ مهر ۱۳۹۹ - 2020October 19
معاون درمان ستاد مقابله با کرونا در استان تهران با بیان اینکه میزان مرگ و میر بیماران کرونایی در استان تهران بسیار بالاست، گفت:‌بیماران غیر اورژانسی به مراکز سرپایی مراجعه کنند.
 شفاآنلاین>سلامت>نادر توکلی، معاون درمان ستاد مقابله با کرونا در استان تهران در پاسخ به این پرسش که «اکنون وضعیت مراکز درمانی استان تهران در درمان بیماران کرونایی چگونه است؟»، اظهار داشت: تعداد بیماران بستری مبتلا به کرونا در استان تهران به بیش از ۵۵۰۰ بیمار رسیده است؛ به طوری که در ۲۴ ساعته گذشته نزدیک به ۸۰۰  بیمار  جدید بستری داشتیم.

به گزارش شفاآنلاین: توکلی با اشاره به اینکه میزان مرگ و میر بیماران کرونایی در استان تهران بسیار بالاست، ادامه داد: تنها کاری که اکنون انجام داده‌ایم، افزایش تعداد تخت‌های بیمارستانی در تمام گروه‌های مختلف در استان تهران است.

معاون درمان ستاد مقابله با کرونا در استان تهران با تأکید بر افزایش و تشدید نظارتها بر مراکز درمانی استان تهران، بیان داشت: عمدتا بحث مهم ما اکسیژن رسانی است؛ همچنین اینکه پروتکل‌ها و خط مشی درمانی درست انجام می‌شود.

توکلی در پاسخ به این پرسش که «چرا برخی بیماران مبتلا به کرونا در خصوص بستری و پذیرش دچار مشکل هستند؟»،گفت: بله، متاسفانه این مشکل وجود دارد و مقداری در تخت بیمارستانی با محدودیت روبرو هستیم؛ البته برنامه ریزی می‌کنیم تا تخت‌ها را در سیستم نرم افزاری، یکپارچه و هماهنگ کنیم.

وی اضافه کرد: قصد داریم با راه اندازی سامانه‌ای، مردم بتوانند در جریان بیمارستان‌هایی که ظرفیت پذیرش و تخت خالی دارند، قرار گیرند.


برچسب ها: کووید19 ، کرونا ، بیمارستان
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: