کد خبر: ۲۶۶۳۲۳
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۰ - ۲۸ مهر ۱۳۹۹ - 2020October 19
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه شدت سرایت ویروس کرونا بیشتر شده، افزود: هر روز داغ تازه‌ای از سربازان خط مقدم و ژنرال‌های مبارزه با کووید۱۹ را به دل داریم.
 شفاآنلاین>سلامت>سعید نمکی روز دوشنبه در جلسه کمیته ملی تعیین مصادیق شهدای مدافع سلامت گفت: هر روز داغ تازه ای از سربازان خط مقدم و ژنرال های مبارزه با کووید۱۹ را به دل داریم. روز گذشته دکتر زارع جوشقانی رییس بیمارستان لبافی نژاد از چشم پزشکان بسیار برجسته کشور را از دست دادیم که سوابق مدیریتی درخشانی در حوزه سلامت در کاشان، زنجان و تهران داشت.
به گزارش شفاآنلاین: نمکی ادامه داد: چند روز قبل دکتر فقیهی که ایشان هم از چشم پزشکان برجسته بود را از دست دادیم که سالها رییس بیمارستان طرفه بود و این بیمارستان را متحول کرده و به عبارتی دوباره ساخته بود. همچنین افرادی مانند دکتر حسنی یکی از متخصصان حاذق آی سی یو، دکتر نادری یکی از بزرگان پیوند و بسیاری از پزشکان برجسته کشور و تعداد زیادی پزشک، پرستار و کادر درمانی و کارکنان سلامت را از دست داده و می دهیم و این ضایعات، قابل جبران نیست.
نمکی خاطرنشان کرد: متاسفانه شدت سرایت ویروس بیشتر شده و حتی ظن اینکه قدرت بیماری زایی آن با موتاسیون هایی افزایش یافته باشد وجود دارد، هم سنین پایین تر را گرفتار می کند و نوع گرفتاری آن، وخامت حال بیماران را بیشتر می کند.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: