کد خبر: ۲۶۶۳۱۳
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۰ - ۲۸ مهر ۱۳۹۹ - 2020October 19
زمان بندی اعطای وام های دانشجویی به دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی ابلاغ شد و در این بخشنامه شرط ارائه وام شهریه به دانشجویان شاغل شهریه پرداز اعلام شده است.
 شفاآنلاین>سلامت>سامانه دانشجویی (پورتال) برای ثبت تقاضای دانشجویان از  ۹۹/۰۷/۱۵ تا پایان نیم‌سال تحصیلی جاری فعال است و براساس بخشنامه صندوق رفاه ضرورت دارد تمامی دانشجویان متقاضی واجد شرایط نسبت به ثبت تقاضای خود در سامانه مذکور در بازه زمانی تعیین شده اقدام کنند.

به گزارش شفاآنلاین: در این بخشنامه به دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی تاکید شده است: اولویت های پرداخت وام به دانشجویان، ذیل شرایط اعطای هر وام در آیین‌نامه پرداخت و بازپرداخت ذکر شده و شایسته است در تنظیم و ارسال درخواست‌ها مد نظر قرار گیرد.

همچنین پرداخت وام (ودیعه) مسکن متأهلی به تمام دانشجویان واجد شرایط از سال تحصیلی جاری از طریق بانک طرف قرارداد صندوق انجام و شیوه نامه اجرایی آن متعاقباً به مراکز ارسال خواهد شد.

این بخشنامه در خصوص وام شهریه آورده است: پرداخت وام شهریه به تمام دانشجویان واجد شرایط دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی از سال تحصیلی جدید مستقیماً از طریق صندوق رفاه دانشجویان انجام می گیرد و می بایست تقاضای دانشجویانی که قبلاً از خدمات بانک طرف تعهد صندوق استفاده کرده اند و درخواست مجدد برای بهره مندی از خدمات آن بانک در سال تحصیلی جدید را دارند، طی لیستی جداگانه به صندوق ارسال شود.

در ادامه این بخشنامه آمده است: پرداخت وام شهریه به دانشجویان شهریه‌پرداز شاغل پس از بهره‌مندی دانشجویان غیر شاغل امکان پذیر است. لذا دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی می توانند در صورت وجود اعتبار مازاد وام شهریه، پس از هماهنگی و أخذ مجوز از صندوق، درخواست دانشجویان شهریه پرداز شاغل را نیز طی لیست جداگانه‌ ارسال کنند.

همچنین دریافت مدارک و مستندات وام ضروری و سند تعهد دانشجو از جمله ضرورت های دریافت وام ها است و شایسته است به منظور  حمایت از دانشجویان و همکاری با آنان ترتیبی اتخاذ شود تا در ایام تداوم شیوع بیماری کرونا به نحو مقتضی مدارک و مستندات مربوطه از دانشجویان متقاضی وام دریافت شود.


نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: