کد خبر: ۲۶۶۱۰۶
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۰ - ۲۴ مهر ۱۳۹۹ - 2020October 15
حسین‌پور:
یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که باید تدابیر سخت گیرانه‌تری برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی اعمال شود چراکه برای حفظ سلامتی جامعه رعایت پروتکل‌ها یکی از ضروریات است.

شفاآنلاین>سلامت>کمال حسین پور با اشاره به ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی مردم بیان کرد: در شرایط کنونی برای حفظ سلامت و جان انسان‌ها تنها راه پیش روی ما دنبال کردن پروتکل های بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی بدون کوچک‌ترین کوتاهی می باشد. مردم باید از رفت و آمدهای غیر ضروری در سطح شهر پرهیز کنند.

به گزارش شفاآنلاین:در ادامه اظهار کرد: در بحث سفر ها نیز تنها در موارد ضروری که امکان انجام آن از راه دور وجود ندارد می توان به سفر رفت در غیر اینصورت هرگونه سفرهای تفریحی نوعی تهدید برای سلامتی خود و اطرافیان ما به شمار می رود.

نماینده مردم پیرانشهر در مجلس تصریح کرد: از نظر بنده باید تدابیر سخت گیرانه بیشتری برای رعایت پروتکل های بهداشتی اعمال شود چراکه برای حفظ سلامتی جامعه رعایت پروتکل ها یکی از ضروریات است. مردم نباید نسبت به پروتکل ها کم توجه شده و در آن کوتاهی کنند.

وی در ادامه تاکید کرد: مسئولان کشوری، استانی و محلی نیز به عنوان افرادی که بیشتر در معرض دید مردم بوده و مردم از آنها تاثیر می پذیرند باید با جدیت بیشتری پروتکل ها را دنبال کنند و قطعا هرچه مسئولان حساس‌تر باشند این حساسیت به جامعه نیز منتقل شده و مردم نیز با جدیت بیشتری پروتکل‌ها را دنبال خواهند کرد.

برچسب ها: تردد ، کمسیون ، سفر
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار