کد خبر: ۲۶۶۰۵
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۶ - ۱۰ تير ۱۳۹۳ - 2014July 01
اين يك هشدار جدي است
شفاآنلاين -مرد شياد كه با شگردي عجيب از پزشكان كلاهبرداري مي‌كند، از سوي پليس تحت تعقيب قرار گرفت.

به گزارش اختصاصي خبرنگار شفاآنلاين، چند روز قبل خانم دكتر جواني با مراجعه به يكي از كلانتري‌هاي شمال تهران، به افسر نگهبان گفت:ساعتي از شروع كارم گذشته بود كه  مرد جواني با تلفن همراهم تماس گرفت و در حالي كه خودش را از بستگان همكار پزشكم معرفي مي‌كرد، گفت:همكارم  تصادف كرده و الان در بيمارستان است. اما چون در  تصادف كيف پول و مداركش سرقت شده و براي بستري شدن نياز به پول دارد كه از من خواسته به شما بگويم مقداري پول برايش كارت به كارت نماييد.


خانم دكتر در ادامه گفت: مرد ناشناس سپس شماره كارت بانكي‌اش را به من داد و خواست 400 هزار تومان برايش واريز كنم. پس از اين تماس، با تلفن همراه همكارم تماس گرفتم اما خاموش بود. بدين ترتيب مطمئن شدم گفته‌هاي مرد جوان حقيقت دارد. بنابراين با عجله پول را واريز كردم اما ساعتي  بعد و در اوج ناباوري همكارم در كمال سلامتي به مطب آمد كه با ديدنش بشدت شوكه شدم.

همان موقع وقتي مرا متعجب ديد، علت را پرسيد و من هم ماجرا را برايش تعريف كردم اما او موضوع تصادف و درخواست پول را رد كرد و من تازه فهميدم كه چه كلاهي سرم رفته است.!


پس از شكايت خانم دكتر، پرونده‌اي در اين باره تشكيل شد و براي تحقيقات بيشتر در اختيار بازپرس قرار گرفت. در جريان تحقيقات مشخص شد مرد كلاهبردار از يك پزشك ديگر در غرب تهران نيز با همين شيوه اقدام به كلاهبرداري 500 هزار توماني كرده است.


بازپرس پرونده  در حالي كه دستور شناسايي و تعقيب متهم را صادر كرد، از پزشكان خواست تا ضمن هوشياري لازم، فريب چنين افراد كلاهبرداري را نخورند و در صورت مشاهده موارد مشكوك، موضوع را به پليس اطلاع دهند.

گفتني است، در شيوه جديد كلاهبرداري، شيادان پس از بررسي‌هاي لازم درباره ساعت كار طعمه‌هايشان و زمان حضور آنها در اتاق عمل يا مكان‌هاي مشابه، نقشه كلاهبرداري‌هايشان را اجرايي مي‌كنند
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: