کد خبر: ۲۶۵۴۵۵
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۹ - ۱۲ مهر ۱۳۹۹ - 2020October 03
مدیرکل نظارت بر خدمات سلامت سازمان بیمه سلامت درباره خبر لغو قرارداد بیمه سلامت با برخی بیمارستان‌ها توضیح داد.

شفاآنلاین>سلامت>بیمه سلامت به منظور ارائه خدمات سرپایی و بستری دربیمارستان ها، با اکثریت مراکز درمانی کل کشور به ویژه بیمارستان های دانشگاهی و دولتی قرارداد دارد البته بیمارستان های خصوصی، خیریه، نیروهای مسلح و تامین اجتماعی هم طرف قرارداد با بیمه سلامت هستند.

به گزارش شفاآنلاین: در پاسخ به این سوال که آیا بیمه سلامت قرارداد خود با برخی از بیمارستان ها را لغو کرده است یا خیر، گفت: از بیمارستان های دانشگاهی، عمده بیمارستان ها با توجه به مجوزهای فعالیت طرف قرارداد بیمه سلامت هستند و همکاری ها همانند گذشته ادامه دارد، ضمن اینکه در این بیمارستان ها جهت نظارت بر خدمات، بازدیدهای دوره ای انجام و خدمات ارائه شده با جدیت کنترل می شود، البته در این بیمارستان ها به جز بازدیدهای دوره ای، نماینده ناظر مقیم نیز فعالیت می‌کند.

قنادی افزود: نماینده ناظر مقیم، امورات مربوط به بیمه شده را پیگیری می‌کند، همچنین درخصوص مسائل کلی بیمارستان ها نیز نظارت های لازم را انجام می دهد، بنابراین موارد مطرح شده و مشکلات به ادارات کل استان گزارش می شود.

مدیرکل نظارت بر خدمات سلامت سازمان بیمه سلامت، در خصوص اسناد و شکایات مطرح شده از سوی بیمه شدگان تصریح کرد: در این باره  بیمارستان های به صورت دوره ای، مورد بازدید قرارگرفته و عملکردها بررسی می شود. درصورت مشاهده اقدامات غیرمجاز، موارد به رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان و معاونت درمان دانشگاه مربوطه اعلام می شود، هرچند که تاکنون مورد خاصی از عملکرد بیمارستان ها اعلام نشده است.


نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: