کد خبر: ۲۶۴۷۴۱
تاریخ انتشار: ۱۶:۳۰ - ۲۸ شهريور ۱۳۹۹ - 2020September 18
رئیس صندوق رفاه دانشجویان گفت: اولویت اختصاص وام ضروری در سال تحصیلی جدید با دانشجویانی خواهد بود که وام را برای تهیه اقلام مورد نیاز آموزش مجازی می‌خواهند.
شفاآنلاین>اجتماعی>سلامت>ناصر مطیعی درباره اختصاص وام ویژه کمک خرید تجهیزات ارتباطی با آموزش‌های مجازی در سال تحصیلی جدید گفت: در این رابطه طی بخشنامه‌ای که قرار است به دانشگاه‌ها ابلاغ کنیم، اولویت اختصاص وام ضروری با دانشجویانی خواهد بود که این وام را برای توسعه ابزار هوشمند آموزش مجازی می‌خواهند.

به گزارش شفاآنلاین: مطیعی ادامه داد: با توجه به افزایش قابل‌توجهی که وام ضروری در سال تحصیلی جدید دارد می‌تواند بخشی از مشکلات دانشجویان را در زمینه آموزش مجازی حل کند.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم ادامه داد: مشکلات جامعه برای همه مردم از جمله دانشجویان و خانواده آن‌ها وجود دارد شاید همه را ما نتوانیم حل کنیم ولی در حد توان و امکانات خود وام ضروری را ارائه می‌دهیم تا دانشجویان بتوانند به وسیله آن گوشی هوشمند، لپ تاپ و در کل ابزار آموزش مجازی که نیاز دارند را تهیه کنند.

به گزارش مهر، مطیعی پیش از این گفته بود: رویکرد اصلی صندوق در سال تحصیلی جدید، تقویت وام‌های دانشجویی است؛ به طوری که وام تحصیلی از ۵۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومان به ۱.۵ میلیون تا ۲ میلیون تومان و وام ضروری از یک میلیون تومان به ۲ تا ۵ میلیون تومان در موارد خاص افزایش یافته است.

به گفته وی وام شهریه از حدود یک میلیون تا پنج میلیون تومان برای سال تحصیلی جدید افزایش دارد.

تابناک
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: